Seksilelu
Moi oon 13v poika tykkään runkata ja haluaisin jonkun tekopillun tai muun seksilelun mutta en tiedä miten saisin semmosen. Kun en vanhemmiltakaa uskalla kysyä :/

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Tekopillun eli keinovaginan tai muunlaisen seksilelun voi ostaa seksivälineliikkeestä siellä käymällä tai verkkokaupasta tilaamalla. Usein seksivälineliikkeissä myydään ja näytetäänkin pornoa, jonka takia niihin on yleensä lakisääteinen 18 vuoden ikäraja. Voit kuitenkin olla yhteydessä paikkakuntasi seksivälineliikkeeseen ja kysellä mahdollisuudestasi tulla ostoksille, jolloin käynti voi onnistua. Asiointia seksivälineliikkeessä ei tarvitse nolostella, myymälän työntekijät varmasti ymmärtävät kaikenikäisten seksuaalisia tarpeita.
Seksilelun voit myös tilata seksivälineliikkeen verkkokaupasta, jos sinulla on jo pankkikortti ja nettipankkitunnukset käytössäsi.
Tekopillun voi tehdä näppärästi itsekin. Esimerkiksi Youtubesta löytyy monia käteviä ohjeita erilaisten seksivälineiden kotona tekoon. Kannattaa kokeilla etsiä näitä videoita esimerkiksi hakusanoilla ”DIY sex toy” tai ”DIY toy vagina”. Täältä löytyy myös ruotsiksi ohjevideoita, mutta idean ymmärtää ilman ruotsin kielen taitoakin.
Seksilelujen kanssa on hyvä käyttää liukastetta. Voit lukea lisää erilaisista seksileluista ja niiden käytöstä täältä.
Mukavia hetkiä!
Sonja Vesanen & Maria Vihlman