Seksin aikana äänteleminen
Näin kun mun isoveli nussi sen tyttö ystävän kaa niinku näin kun sen muna meni pilluun sisälle. Mä tiedän että ei saa kattoo mut sen ovi oli auki ja jäin vähän kattomaan. Mut mietin että voiko se olla kivaa harrastaa seksiä kun ne piti tosi paljon ääntä. Tai miks niin tehdään. Mun isoveli huus ainakin kovaa kun siltä vissiin tuli spermat sen pilluun silloin kun ne nussi. Tuntuuko se jotenkin tosi hyvältä

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ei hätää, vaikka näitkin vahingossa isoveljesi nussimassa. Joskus nussimisen katsominen voi kiinnostaa, vaikka tietäisi, että salaa katseleminen ei olekaan kohteliasta tai sallittua. Kuvaamasi asiat saattavat joitakin kiihottaa fantasian tasolla ja tämä on ihan OK.
Seksin harrastaminen voi tuntua kivalta, jos on mukava kumppani ja oma keho ja mielentila ovat valmiita seksiin. On ihan tavallista, että seksin aikana voi päästä erilaisia ääniä. Jotkut voivat äännellä aivan tietämättään esimerkiksi orgasmin hetkellä, toiset taas saattavat äännellä, koska kiihottuvat siitä enemmän tai tietävät kumppanin kiihottuvan ääntelemisestä. Henkilö on kuitenkin aivan tavallinen, vaikkei ääntelisikään seksin aikana. Äänteleminen ei välttämättä kerro nautinnon tasosta, koska nauttia voi myös ääneti.
Siemensyöksyn tai orgasmin saaminen tuntuu usein hyvältä. Monesti seksiä saatetaan harrastaa juuri tämän hyvää oloa tuottavan tunteen takia. Seksiä ei ole pakko harrastaa, mikäli se ei tunnu itselle miellyttävältä ajatukselta. Jos seksi kiinnostaa, mutta kumppania ei ole, voi omaan seksuaalisuuteensa ja kehoonsa tutustua itsetyydytyksen keinoin. Lisätietoa emätinyhdynnästä saat halutessasi täältä.
Neuvonnan tiimi