Seksin haluaminen useilta tytöiltä
Koen erittäin kiihottavana, että pääsisin harrastamaan seksiä useamman tytön kanssa. Nautin erityisesti, että saan hyväillä tyttöjä, ja riisua heidän alusvaatteensa. Sen jälkeen on tiedossa lisää nautintoa. Onko ok, että 17-vuotias poika haluaa seksiä useilta tytöiltä, eikä ainakaan vielä kaipaa parisuhdetta? Minusta vaan tuntuu niin hyvältä tutustua eri tyttöjen vartaloihin, ja siihen mitä voin heidän kanssaan kokea. Yksi tytttö ei pysty antamaan minulle kaikkea sitä, mitä vaihtuvat kumppanit.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Alusvaatteiden riisumisesta, hyväilyistä ja seksistä on sallittua fantasioida. Joitain voi myös kiihottaa ja kiinnostaa seksi ilman parisuhdetta. Kuvaamissasi asioissa ei ole mitään outoa.
Ihmisen näkemykset ja tarpeet usein muuttuvat ja muovautuvat elämänvaiheiden mukaan. Omaa sisintään voi kuunnella ja tehdä päätökset sen mukaan, mikä itsestä tuntuu hyvältä tällä hetkellä. Jos koet, että parisuhde ei ole sinua varten ainakaan vielä, voit elää haluamallasi tavalla. Omista näkemyksistään ja ajatuksistaan kannattaa jutella rehellisesti seksikumppaninsa kanssa. On tärkeää, että toinen osapuoli on aina tietoinen näkemyksestäsi ja tilanne sopii molemmille. Yhdessä on mahdollista sopia (seksi)suhteenne säännöistä. Muutoin kuvaamistasi asioista voi kiihottua ja nauttia jatkossakin.
Neuvonnan tiimi