Seksin harrastaminen ihmeellisissä asennoissa
Olen katsellut paria seksikirjaa, joissa esitellään kuvien kera erilaisia yhdyntäasentoja. Suurin osa niistä on hyvin vaikean näköisiä. Niissä pitäisi olla hankalassa asennossa joko naisen tai miehen tai molempien. Useammasta asennosta sanotaan, että siinä naisen pillu venyy pitemmäksi ja tulee kireämmäksi. Mies kokisi siksi suurempaa nautintoa. Onko totta, että ihmeellisissä asennoissa yhdynnät olisivat vielä normaalia nautittavampia? Ei kai, jos asennot ovat muuten hankalia.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Erilaisia seksiasentoja on sallittua kokeilla ja ihmeellisten asentojen kokeileminen voi kiihottaa mielikuvien tasolla. Osut oikeaan kuitenkin siinä, että seksi on nautinnollisinta silloin, kun seksiasennot ovat molemmille mieluisia. Monesti ihmeellisten asentojen kokeileminen voi tuntua haastavalta esimerkiksi kehojen erilaisten rakenteiden ja mittasuhteiden vuoksi. Tällöin voi miettiä, olisiko seksiasentoa mahdollista yksinkertaistaa jotenkin.
Erilaisia seksiasentoja on sallittua kokeilla, jos se molempia kiinnostaa. Seksissä on tärkeää keskittyä enemmän siihen, miltä seksi tuntuu, eikä niinkään siihen, miltä seksi näyttää. Olennaista on, että molemmat osapuolet saisivat nautintoa yhteisestä seksistä. Ihmeellisten asentojen kokeileminen voi silti tuntua hauskalta, jos tunnelma on rento ja leikkisä. Noin muutoin kannattaa olla itselleen ja toiselle armollinen ja ottaa asia huumorilla, mikäli jokin seksiasento ei heti luonnistuisikaan. Kumppanin kanssa hassutellessa vain mielikuvitus on rajana nautinnollisia seksiasentoja keksiessä.
Neuvonnan tiimi