seksinukke
Voiko seksinukke tyydyttää jonkun halut kunnolla? Vai voiko olla, että nukke saa lähinnä haluamaan ”aitoa tavaraa” enemmän? Jotkut ovat halunneet sallia pedofiileille lapsiseksinuket, mutta herää kysymys, voiko nukke todella toimia korvikkeena vai lisääkö se vain alttiutta hyväksikäyttää oikeaa lasta.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi.
Jokaisella ihmisellä on erilaisia fantasioita ja niissä ei ole mitään pahaa. On olemassa myös ihmisiä, joiden fantasiat voivat liittyä lapsiin, mutta jotka eivät koskaan toteuta fantasioitaan käytännössä. Tällaisessa tilanteessa voi olla apua seksinukesta, mikäli haluaa toteuttaa fantasioitaan, mutta ei satuttaa oikeaa lasta.
Lapsiseksinukkeihin liittyviä tutkimuksia on löydettävissä vähän ja asia on jakanut mielipiteitä. Riippuu hyvin paljon henkilöstä, tyydyttääkö nukke halut kunnolla vai saako haluamaan ”aitoa tavaraa” enemmän. Ihminen itse tuntee parhaiten omat rajansa ja tarpeensa.
Meidän sivuillamme on koottuna tietoa lapsikohteisesta seksuaalisuudesta. Myös Otan vastuun -sivustolta voit löytää lisää tietoa asiaan liittyen. Mikäli sinua huolettaa lapsikohteinen seksuaalisuus ja haluaisit jutella asiasta luottamuksellisesti, voit hyödyntää Sexpon tarjoamaa ilmaista neuvontatapaamista tai olla yhteydessä SERITA-hankkeen matalan kynnyksen päivystyspuhelimeen.
Neuvonnan tiimi