Seksistä fantasiointi
Onko väärin jos ajattelee seksiä koko ajan ja jos aattelee että harrastais sitä vaikka oman luokan tyttöjen kanssa? Mä luulem että se tuntuis kaikista ihanimmalta kullissa kun pääsis panemaan ja saisi työnnellä kullia kivan tytön pillussa edes ja takas, onkohan se niin?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Murrosiässä on luonnollista kiinnostua seksuaalisuuteen ja seksiin liittyvistä asioista. On muitakin, jotka fantasioivat tutuistaan, kuten vaikkapa oman luokkansa tytöistä. Asiasta ei tarvitse olla huolissaan, jos pystyy noin muutoin elämään ihan tavallista elämää ja hoitamaan koulutyönsä ja omaan arkeensa kuuluvat asiat.
Moni kokee kullin liikuttamisen pillussa ihanana ja nautinnollisena tuntemuksena. Toki seksiin liittyy paljon muitakin miellyttäviä tekijöitä niin fyysisellä kuin psyykkiselläkin tasolla. Jos seksin harrastaminen tulee jossain vaiheessa ajankohtaiseksi, voi kumppanin kanssa etsiä yhdessä ihanimman tavan saada nautintoa. Tätä ennen on lupa nauttia seksuaalisuudestaan esimerkiksi fantasioiden ja mahdollisen itsetyydytyksen avulla.
Neuvonnan tiimi