Seksityön aloittaminen kiinnostaa
Olen bi mies ja olisin kiinnostunut alkaa harjoittamaan prostituutiota toisten miesten kanssa mutta asian arkaluontoisuudesta johtuen en tiedä mistä löytäisin opastusta asialle. Siksi kirjoitin tänne. Mitä kaikkea pitäisi huomioida, mistä löytää asiakkaita jne.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Voit halutessasi lukea ensin seksityötä koskevan artikkelimme, josta löydät kootusti tietoa mm. erilaisista seksityön muodoista sekä seksityötä ja seksipalveluiden mainostamista koskevasta lainsäädännöstä.
Kuten kysymyksessäsi tiedostatkin, seksityöhön liittyy edelleen stigmaa. Stigma vaikuttaa siihen, että seksityön tekemiseen liittyvää tietoa ei välttämättä ole samalla tavoin saatavilla kuin mitä monien muiden ammattien kohdalla on.
Ennen seksityön aloittamista on hyvä miettiä huolellisesti omia toiveitaan, rajojaan ja niiden puitteissa tarjoamiaan palveluita sekä sitä, miten palvelun toteuttaisi käytännössä (mm. tulojen tarve, asiakashankinta, työvälineet, työtilat, työajat, omaan turvallisuuteen liittyvät seikat…). Näihin pohdintoihin on mahdollista saada myös tukea. Moni seksityötä pohtiva ja alalla toimiva on saanut apua Pro-tukipisteeltä sekä seksityöntekijöiden omista verkostoista, kuten FTS Finlandista. Halutessasi voit soittaa myös neuvontapuhelimeemme sen päivystysaikana.
Neuvonnan tiimi