Seksityöntekijän pukeutuminen
Olen ajatellut käydä maksullisen naisen luona purkamassa paineitani. Kerta olisi ensimmäinen, joten en oikein tiedä millä tavalla seksityötä tekevä nainen on pukeutunut. Voiko nainen olla ns. normaalisti pukeutunut, vai osoittaako hän pukeutumisellaan mitä työtä hän tekee? Vai onko hän ehkä alasti vastassa?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Seksityöntekijän palveluita voi kokeilla, mikäli seksityöntekijä on täysi-ikäinen ja omasta vapaasta tahdostaan alalla. Alaikäiseltä, parituksen kohteelta tai ihmiskaupan uhrilta seksiä ei ole luvallista ostaa.
Seksityöntekijä tarjoaa erilaisia palveluita, joista on hyvä käydä seksityöntekijän itsensä kanssa keskustelua. Jotkut saattavat toteuttaa myös esimerkiksi pukeutumiseen liittyviä toiveita. Mikäli asiasta ei ole erikseen sovittu, saattaa seksityöntekijällä olla päällä ns. tavalliset vaatteet.
Omista toiveistaan kannattaa kertoa etukäteen ja kysyä, olisiko niitä mahdollista toteuttaa. Myös molempien rajoista on tärkeää puhua. Jos jokin mietityttäisi, kannattaa asia ottaa rohkeasti puheeksi seksityöntekijän kanssa. Hän on parhain henkilö vastaamaan myös vaatetustaan koskeviin kysymyksiin.
Kuvaamisistasi asioista on sallittua fantasioida. Mielikuvien ja mahdollisen itsetyydytyksen avulla on myös mahdollista nauttia fantasioistaan ja seksuaalisuudestaan. Mikäli kaipaisit keskustelua tilanteeseesi liittyen, olet tervetullut juttelemaan tunteistasi neuvontapuhelimeen. Halutessasi voit vielä tutustua seksityötä käsittelevään artikkeliimme.
Neuvonnan tiimi