Seksiunien näkeminen
Harmittaa, kun en näe koskaan seksiunia. Mistä se johtuu? Kaverini kehuvat näkevänsä seksiunia useinkin. He sanovat, että ne ovat ihania, ja kaikkein parasta on kun saa siemensyöksyn nukkuessaan. Se tuntuu paljon paremmalle kuin runkkaamalla saatu siemensyöksy. Sen jälkeen nukuttaa tosi hyvin. Voiko asialle mitään? Haluaisin todella saada noin ihania kokemuksia

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Riippuu paljon henkilöstä, millaisia unia näkee. Seksiunet ovat unia siinä missä muutkin unet ovat. Ihminen ei voi itse päättää, millaisia unia yön aikana näkee. Seksiunet syntyvät ihmisen alitajunnassa, jota voi olla hankalaa ohjailla. Jotkut saattavat nähdä seksiunia kuitenkin silloin, kun eivät ole harrastaneet seksiä tai runkanneet hetkeen. Myös esimerkiksi uusi ihastus voi saada aikaan seksiunien syntymisen. On kuitenkin täysin yksilöllistä, millaiset tekijät synnyttävät seksiunia tai näkeekö seksiunia ollenkaan.
Oman mielen toimintaa voi halutessaan yrittää ohjailla esimerkiksi seksiin liittyviin ajatuksiin ennen nukkumaan menemistä. Tämä saattaa toimia joillain seksiunien näkemisessä, mutta ei välttämättä kaikilla. Tilanteeseen vaikuttavat myös monet muut tekijät tai ärsykkeet, joita ihminen on hiljattain ajatellut, nähnyt tai kokenut. Niin sanotut märät unet eivät kuitenkaan aina tarkoita, että olisi nähnyt seksistä unta tai muistaisi aamulla nähneensä seksiunta.
Jokainen aistii seksiunet omalla tavallaan. Seksiuni voi kuitenkin tuntua ihanalta ja nautinnolliselta. Omasta tilanteestaan ei kannata silti olla pahoillaan. Valveilla ollessakin on mahdollista saada nautinnolliselta tuntuvia siemensyöksyjä runkkaamalla. Joskus seksiuni voi myös yllättää silloin, kun itse ei osaisi sitä odottaa.
Neuvonnan tiimi