Seksuaaliset fantasiat vaivaavat mieltä
Aikuisena miehenä kärsin ajatuksista, joita en saa mitenkään pois. Olen tutkinut asiaa ja identidioidun ”submissive bisexual bottom chastity denied cuckold”. Ongelma on se, että todellisuuden tarve alkaa kasvaa ylivoimaiseksi fantasiatasolta. Miten kukaan voisi rakastaa ja arvostaa kaltaistani miestä? Olenko päästäni sekaisin?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Omaa seksuaalista suuntautumistaan ja seksuaalisia mieltymyksiään ei voi valita, mutta niitä on sallittua kuulostella ja tutkia. Fantasioissa ei ole mitään pahaa, vaikka ne voivatkin joskus aiheuttaa hämmentäviä tai jopa häpeällisiä tunteita. On ymmärrettävää, että itseä kiinnostavat fantasiat voivat jossain vaiheessa tuntua niin kiihottavilta, että ne haluaa laittaa toteen.
Onko mieltymyksessäsi jokin tietty seikka tai osa-alue, joka sinua huolettaa? Seksologian näkökulmasta seksuaalisuuttaan on lupa toteuttaa omien mieltymystensä mukaisesti yksin tai kumppani(e)n kanssa lain puitteissa ja kaikkien osapuolten suostumuksella. Kaikenlaiset tunteet ja näkökulmat ovat kuitenkin sallittuja tilanteessasi.
Et ole fantasiasi kanssa ollenkaan yksin, sillä on ihan tavallista fantasioida mainitsemistasi asioista. Moni on saanut vertaistukea esimerkiksi internetistä löytyvistä mieltymysten ympärille syntyneistä yhteisöistä, blogeista tai foorumeista. Yhteisöissä on usein mahdollista keskustella vertaisten kanssa myös mieltymyksen toteuttamiseen liittyvistä seikoista. Toisinaan näiden kautta saattaa löytyä myös ihmisiä, joiden kanssa mieltymystään voi toteuttaa.
Sinua voisi tukea vielä seksuaalineuvojan tai seksuaaliterapeutin kanssa keskusteleminen. Kaikki keskustelut ovat luottamuksellisia ja tunteistaan ja ajatuksistaan on turvallista avautua. Yhteystietomme muihin palveluihimme löydät täältä.
Neuvonnan tiimi