Seksuaalisuuden toteuttaminen ilman kumppania
Kukaan ei halua minua seksuaalisesti. Paitsi rahalla. Kavereita minulla on. Toteutan seksuaalisuuttani maksulisilla naisilla ja kirjoitamalla. Seksuaalisuuteni on ihan riittävän tyydytävällä tavalla. Vaikakkin välillä ihmettelin mikä vika, ehkä universumi tahtoo etten saa lapsia niinku en haluakkaan. Porno on myös isossa roolissa seksuaalisuyeessani kohtuudella. Noin 4 h viikossa. Taidetta 🦄

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Seksuaalisuuttaan voi toteuttaa hyvin monenlaisilla tavoilla. Seksin ostamisella, kirjoittamisella ja pornon katselemisella voi olla iso rooli seksuaalisuuden toteuttamisessa. Hienoa, että olet löytänyt sinulle tyydyttäviä tapoja olla seksuaalinen.
Maailmassa on paljon kanssasi samantyyppisessä elämäntilanteessa eläviä ihmisiä. Kumppanittomuus tai yhteisen seksin puute saattaa silti tuntua epäreilulta tai muuten harmittavalta. Kaikenlaiset tunteet ovatkin sallittuja. Itseään kohtaan voi yrittää olla mahdollisimman armollinen; ihmissuhteet voivat olla joskus vaikeita eikä aina (seksi)kumppania osu kohdalle toiveiden mukaisesti. Kumppanin puuttuminen ei tee kenestäkään vääränlaista. Nykytilanne ei myöskään tarkoita sitä, että asiat eivät voisi olla joskus toisinkin.
Kaikkea hyvää sinulle! Ja muistathan, että jos jokin mietityttää, voit halutessasi olla yhteydessä myös muihin neuvontapalveluihimme.
Neuvonnan tiimi