Sellanen kysymys et nyt ku aika moni tekee tota onlyfansia...
Sellanen kysymys et nyt ku aika moni tekee tota onlyfansia nii onks siinä jotain lakeja mitkä suojaa et se sisältö ei pääse eteenpäin? Että se ei päädy johki pornosivuille yms

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. OnlyFans on täysi-ikäisille tarkoitettu verkkosivusto, johon on mahdollista ladata omia kuviaan ja videoitaan. Itse sisältö on maksumuurin takana, joten seikka suojaa hieman siltä, että käyttäjäyhteisön ulkopuolelta kukaan ei pääse jakamaan materiaalia muualle.
Käyttäjäsäännöissä kielletään kuvakaappausten ottaminen, mutta käytännössä kuvakaappausten tekninen estäminen on vaikeaa. Siksi on siis tietynlainen mahdollisuus, että oma materiaali voi päätyä myös muualle nettiin. Mikäli näin tapahtuisi, on hyvä olla heti yhteydessä OnlyFansin ylläpitoon sekä sen sivuston ylläpitoon, johon materiaalia on ladattu luvatta. Myös poliisiin on tärkeää olla yhteydessä, sillä alastonkuvan tms. eteenpäin lähettäminen luvatta on rikos ja tällaisessa tapauksessa voisit tehdä rikosilmoituksen asiasta.
Tilanteessa voi siis olla omat kompastuskivensä, mutta jos jotakin materiaalin väärinkäyttöä ilmenisi, on laki puolellasi kyseisissä tilanteissa. Lisätietoa asiasta saat OnlyFansin ylläpidosta sekä poliisilta.
Neuvonnan tiimi