Siemensyöksy peppureikää hieromalla
Kävin vähän aikaa sit erotiikka hierojalla ja kun kyrpääni hierottiin niin hän kysy et voiko hieroa peppureikää ja annoin luvan ja hän tunki koko sormen peppuun ja hetken pyöritteli niin heti nalli napsahti ja sain räjähtävän siemensyöksyn et oikeen säihkähdin ja enkä ikinä ole tyhjentyny niin voimakkaasti. Mitä hän oikeen teki?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Sormi pepussa voi saada aikaan siemensyöksyn. Ihmisen kehoissa on tietenkin eroja, mutta joillakin eturauhasen hieronta peräsuolen kohdalta voi saada aikaan G-pisteorgasmin. Orgasmi saatetaan kokea erilaisena verrattuna niihin orgasmeihin, jotka on saavutettu penistä stimuloimalla. Vaikuttaisi siltä, että kuvaamasi tilanne on kehon luonnollinen reaktio siihen, kun eturauhasen kohdalta löytyvää G-pistettä stimuloidaan.
On ymmärrettävää, että oma kokemus voi hämmentää, mutta asiasta ei tarvitse olla huolissaan. Varmimman vastauksen saat vielä palvelun tarjonneelta henkilöltä. Jos sinua kiinnostaa tietää enemmän G-pisteestä, voit lukea siitä täältä.
Neuvonnan tiimi