siemensyöksyn hallinta
Moikka. Luin äskettäin, että pornonäyttelijöiden (miesten) on pystyttävä hallitsemaan oma siemensyöksynsä niin hyvin, että pystyy laukeamaan tismalleen halutulla hetkellä. Se on siis jo pääsyvaatimuksena. Muuten on turha havitella koko alalle. Kuinka on mahdollista pidätellä siemensyöksyä minuuttitolkulla, ja laskea sitten spermat heti kun sitä vaaditaan? Pitääkö miehellä olla joku erityistaito/ominaisuus, jotta tuo onnistuisi? Kysyisin vielä suuseksipornosta. Olen nähnyt käsittämättömän kiihottavaa pornoa, jossa nainen kutittelee kielensä kärjellä terskan päätä, ja välillä antaa kielensä pyöriä terskan ympärillä kosketellen sitä erilaisilla kielen liikkeillä todella hellästi ja varovaisesti. Tätä jatkui yli 15 minuuttia. Voiko yksikään mies kestää noin ihanan hellää ja herkkää kielenkäyttöä noin kauan? Vai onko siinä varmuudella pidetty taukoja, ja koottu filmi useammasta kohtauksesta? Itse en kestänyt katsoa sitä aluksi kuin 2,5 minuuttia, ennen kuin laukesin. Jatkoin seuraavina päivinä aina siitä kohdasta, jossa sain siemensyöksyn. Vasta neljännellä kerralla pääsin loppuun asti. On suorastaan liian hekumallista ajatella, että pääsisi itse kokemaan tuollaista suuseksiä. Pää menisi varmaan pyörälle nautinnosta.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Jokaisella alalla on erilaisia pääsyvaatimuksia ja pornoalakaan ei ole tässä poikkeus. Jokaisessa miehessä on yksilöllisiä eroja ja siksi joiltain saattaa onnistua tuo siemensyöksyn pidätteleminen melkeinpä luonnostaan. Useimmat tarvitsevat kuitenkin tässä harjoitusta ja oman kehon tuntemusta, oleellisena tekijänä on myös henkilön lantionpohjan lihaksiston hallinta.
Pornoelokuvat ovat näytelmää siinä missä muutkin elokuvat, joten monesti saadaan erilaisilla kuvakulmilla tai leikkauksilla esimerkiksi illuusio pitkäkestoisemmasta aktista. Jotkut näyttelijät saattavat käyttää myöskin jonkinlaisia piristeitä, joiden avulla suoritus pitkittyy. Aina ei käy niin onnekkaasti, että akti saataisiin loppumaan siemensyöksyyn, vaan kuten oikeassakin elämässä, joskus voi erektio esimerkiksi väsähtää, mutta tätä ei näytetä katsojille. Joillakin on käytössä myös kikka, jossa siemennesteen näköisellä seoksella luodaan mielikuva runsaasta siemennesteen määrästä.
Tuon mainitsemasi kohtauksen suhteen on vaikeaa sanoa, mikä on totuus. On mahdollista, että mies on eri menetelmin pidätellyt loppuun asti, mutta aivan mahdollista, että kohtaus on kuvattu useammassa eri osassa.
Mukavaa, että olet löytänyt tavan nauttia seksuaalisuudestasi, mutta osaat myös havainnoida asioita kyseenalaistavin ottein.
Hyvää jatkoa sinulle!
Maija Nieminen