siemensyöksyn hallinta
Moi. Olen18v mies, ja olen saanut ensimmäiset seksikokemukseni tämän kevään aikana. On ollut tosi mukavaa, mutta yksi asia häiritsee. Laukean niin nopeasti. Yhdynnät ovat kestäneet korkeintaan minuutin. Siis kondomin kanssa. Itse saan siitä nautintoa, mutta tyttöystävä ei noin lyhyessä ajassa sitä ennätä saada. Luuletteko, että kun saan lisää kokemusta, siemensyöksyn tulo viivästyisi? Vai onko tämä tällaista jatkossakin? Onko tällä jotain tekemistä sen kanssa, että saan siemensyöksyn nukkuessani pari kertaa viikossa? Se tuntuu ihanalle, mutta märät housut on heitettävä pois herätessäni. Niiden kanssa en osaa nukkua. Haluaisin pystyä kontrolloimaan siemensyöksyäni niin hyvin, että voisin itse päättää, milloin annan sen tulla. Sekä unessa että valveilla tyttöystävän kanssa. Siis samalla tavalla, kuin hallitaan esim. pierun, pissan ja kakan tuloa. Unelmani on, että voisimme jatkaa seksiä viikonloppuna useita tunteja. Olisi mahtavaa olla lähellä orgasmia tuntien ajan, mutta ei mennä kuitenkaan rajan yli ennen kuin molemmat suorastaan rukoilevat saavansa orgasmin pitkään jatkuneen lähellä laukeamista olon jälkeen. Koko aikaa ei toki oltaisi yhdynnässä, vaan seksiin sisältyisi pussailua, hyväilyä, suuseksiä molemmille ja mielellään myös peppuseksiä. Olisiko teillä vinkkejä, joiden avulla voisin päästä kokemaan tuollaisen taianomaisen yön, jolloin nautinto olisi huipussaan?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukava kuulla, että ensimmäiset seksikokemuksesi kumppanin kanssa ovat sujuneet kivasti. On yleistä, että nuorella iällä siemensyöksy on voi herkkä, ja niinkuin itsekin arvelit; ajan ja kokemuksen myötä se voi muuttua. Siemensyöksyä voi myös harjoitella hallitsemaan esimerkiksi lantionpohjanlihasten avulla. Jos olet kiinnostunut pidempikestoisesta seksistä, voit tutustua esimerkiksi kirjaan nimeltä Moniorgasminen mies (tekijät Mantak Chia, Abrams Arava Douglas). Heillä on myös kirja Moninkertainen orgasmi – seksin salaisuuksia pareille.
Kaikkia mainitsemiasi asioita kuten pussailua, suuseksiä jne, voi toki tehdä rauhassa, vaikka yhdynnässä laukeaisikin nopeasti. Seksissä ei ole yhtä oikeaa kaavaa tai järjestystä, jonka mukaan olisi aina mentävä.
Yölliset siemensyöksyt ovat tavallisia eivätkä ne vaikuta laukeamisaikaan. Nautinnollisia hetkiä!
Oona Turunen