Siemensyöksyn tunteminen yhdynnässä
Tunteeko tyttö yhdynnässä ollessa kun poika saa siemensyöksyn, varsinkin jos ei ole kondomia? Siemensyöksyhän tulee pippelistä joskus aika rajusti. Miltä se tuntuu pimpissä, jos se purkautuu pippelistä niin voimakkaasti kuin itsetyydytyksessä usein käy?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kehoissa on eroja ja jotkut saattavat tuntea siemensyöksyn sisällään ja toiset taas eivät. Tuntemukset voivat vaihdella myös seksikerran ja asennon mukaan.
Siemensyöksy tulee vauhdilla pippelistä, mutta siemensyöksyn voimakkuuden ei pitäisi satuttaa pimppiä. Pimpin takaosa on muutenkin melko tunnoton verrattuna taas pimpin ulkosuun seutuun. Jotkut voivat aistia siemensyöksyn tulemisen pippelin kovenemisena, nopeutuneina lantionliikkeinä sekä pippelin ”sykkimisenä”, eli eräänlaisen nykimisenä, kun siemensyöksy saadaan. Siemensyöksyn tuntemisessa ja voimakkuudessa on yksilöllisiä eroja. Myöskin muita tuntemuksia voi esiintyä sekä henkilöstä itsestään että seksikumppanista riippuen.
Kumppanilta on sallittua kysyä, laukesiko hän, jos ei itse tiedä. Molempien tuntemuksista kannattaa myös puhua avoimesti. Jos sinulle jäi kysyttävää, voit lähettää uuden kysymyksen tai soittaa neuvontapuhelimeen. Enemmän tietoa emätinyhdynnästä löydät täältä.
Neuvonnan tiimi