Sinuiksi
Onks teil tietoo et millon toi Sinuiksi-palvelun anonyymineuvonta aukee taas? Sivuil lukee ”Sinuiksi-palvelun anonyymivastauspalsta avautuu uudelleen kun saamme uuden verkkosivuston luotua todennäköisesti maaliskuuhun 2018 mennessä”, ja nyt on huhtikuu jo lopuillaan eikä vieläkään näy. Tekis mieli lähettää sinne kysymys…

Moikka. Kiitos kysymyksestäsi.
Sinuiksi-palvelun nettisivut ovat vielä tätä vastausta kirjoitettaessa työn alla, mutta työntekijöille voi lähettää kysymyksiä sähköpostitse. Yhteystiedot löydät täältä.
Sähköpostiyhteydenotto on toki erilainen tapa jutella kuin anonyymi kysymyspalsta. Jos sinulle on tärkeää, että henkilöllisyytesi ei käy keskustelussa selville niin voit luoda sellaisen sähköpostiosoitteen, josta sinua ei voida tunnistaa ja käyttää sitä. Ilmaisen sähköpostiosoitteen luominen onnistuu esimerkiksi täällä. Sinuiksi-palvelun työntekijät ovat vaitiolovelvollisia kuten mekin täällä Sexpolla, eli keskustelu on joka tapauksessa luottamuksellinen.
Myös meihin voi olla jatkossakin yhteydessä kaikenlaisissa seksuaalisuuteen ja sukupuoleen liittyvissä asioissa.
Toivottavasti saat vastauksia mieltäsi askarruttaviin pohdintoihin!
Maria Vihlman