Squirttaamisen opetteleminen
Onko jotain tapaa millä opetella squirttaamaan? Teininä olen meinannut squirtata, mutta pidättelin sitä kun en tiennyt mitä se on :/ pystyisinkö aikuisiällä vielä squirttaamaan kun teininä se on onnistunut vaikken ole tiennyt silloin mitä se on.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisen keho on yksilöllinen ja jotkut pystyvät squirttaamaan, eli saamaan emättimen ejakulaation. Täysin tavallista on kuitenkin myös se, ettei ejakuloi seksin yhteydessä. Monesti mielentila, stimulointitapa ja ylipäätään seksikerta itsessään voivat vaikuttaa squirttaamisen onnistumiseen. Jos kuitenkin olet aiemmin onnistunut ejakuloimaan, voi olla todennäköisempää, että tulevaisuudessa saatat onnistua tavoitteessasi.
Jokainen kiihottuu erilaisista asioista ja siksi kehoaan kannattaa stimuloida niistä kohdista, jotka tuottavat seksuaalista mielihyvää. Ejakulaation saamiseksi on hyvä varata aikaa ja pitää keho sekä mieli rentoutuneessa tilassa. Jotkut ejakuloivat nopeammin, toiset taas tarvitsevat ensin muunlaisen orgasmin ennen ejakuloimista. On täysin yksilöllistä, mikä saa aikaan emättimen ejakulaation; jotkut squirttaavat hyväillessään itseään sormin emättimen etuseinämän keskivaiheilta ns. G-pisteen kohdalta, toiset taas ejakuloivat seksilelun tai peniksen stimuloinnin avulla. Jotkut tarvitsevat eri asioiden tai seksitapojen yhdistelmiä. Opettelemalla joko yksin tai kumppanin kanssa tuntemaan kehoaan ja kuuntelemaan sen viestejä, voi löytää uudenlaisen tavan nauttia. Itseään ei kuitenkaan kannata soimata, jos ejakulaatiota ei saisikaan, tärkeintä on, että tilanne on miellyttävä itselle ja keholle. Netin kautta voit vielä löytää erilaisia vinkkejä tai tekniikoita, jotka ovat toisille toimineet nautinnon saamiseksi.
Jos sinua kiinnostaa vielä keskustella aihepiiriin liittyen, olet tervetullut juttelemaan neuvontapuhelimeen.
Neuvonnan tiimi