Stondis uimahallissa
Mulle tuli stondis uimahallin saunassa ja jouduin lähtemään häveten suihkutiloihin peitellen stondista.
Ei laskenut suihkussa,niin kävin vessan puolella itsetyydyttämässä vaikka kopit on sellaisia mistä kuuluu äänet ( lätinä) helposti ulos. Oliko siinä jotain väärää vai miten olis ollut paras toimia.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Stondis on luonnollinen kehon reaktio, joka voi syntyä myös tahattomasti. Vaikka stondis on luonnollinen asia, saattaa stondiksen syntyminen väärällä hetkellä hävettää. Stondiksen laskemista voi yrittää nopeuttaa kylmällä suihkulla, niin kuin teitkin. Jos ei pääse lähtemään stondista piilotellen kotiin, voi itsetyydytys vessassa saada stondiksen laskemaan.
Kertoo vastuuntuntoisuudesta, että osaat miettiä, mikä on oikein tai väärin eri tilanteissa. Ihanteellisessa tapauksessa itsetyydytys tulisi suorittaa kotona tai julkisissa tiloissa ollessaan yksityisvessassa, jottei altistaisi ulkopuolisia seksuaalisille toimilleen. Tällä kertaa sellaista vaihtoehtoa ei ollut, joten koppivessa antaa ainakin näkösuojan ja siten yksityisyyttä. Mikäli paikalla ei ollut muita kuulemassa ja tilanne hoitui nopeasti, ei tapahtuneesta tarvitse olla häpeissään. Et ole tullut tahattomasti loukanneeksi toiminnallasi muita, jos vessassa ei ollut ketään itsetyydytyksen aikana.
Elämässä voi sattua kaikenlaisia asioita, joihin kannattaa suhtautua rennosti. Tämä on yksi kokemus muiden joukossa. Mikäli asia jäisi vaivaamaan, voit jutella asiasta turvallisen aikuisen kanssa tai soittaa neuvontapuhelimeemme. Autamme sinua mielellämme lisää.
Neuvonnan tiimi