string
Moi. Ostin kokeilumielessä miesten stringit. Tykästyin niiden mukavuuteen ja käytänkin nykyään stringejä aika usein. Haluaisin kylläkin käyttää jokapäivä mutta pelkään, että joku näkee. Kun ei ole tavallista, että niitä käytetään. ja miten ottaisin asian esille esim. tyttöystävälle?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kerroit, että ostit taannoin miesten stringit ja koet olosi niissä mukavaksi, mutta sinua pelottaa, että joku saisi tietää. Pohdit, miten ottaa asia puheeksi tyttöystävän kanssa. Hienoa, että olet löytänyt mukavat alusvaatteet. Miesten stringejä on ollut markkinoilla jo vuosikymmenien ajan, onkin hyvin erikoista, että niiden käyttöön liittyy edelleen ennakkoluuloja. Toisaalta, harvoin päälle päin näkee, millaiset alushousut ihmisellä päällyvaatteiden alla on. Stringejä käyttävät, niin miehet, kuin naisetkin, erityisesti tanssijat. Jotkut kokevat ne epämukavina ja toiset eivät muita käytäkään. Sinun ei tarvitse tuntea häpeää siitä, että haluat käyttää stringejä.
On jokaisen oma yksityisasia, minkälaisia alushousuja käyttää, eikä siitä tarvitse kertoa kenellekään, ellei itse halua. Jos ne ovat sinusta mukavat, niin se on pääasia. Tyttöystävällesi voit halutessasi kertoa samalla tavalla, kuin kirjoitit meille. Ostit kokeilumielessä ja koit ne mukaviksi. Kannattaa myös rohkeasti kertoa epävarmuudestasi asiaan liittyen. Keskustelemalla asiat yleensä aukeavat. On erittäin mahdollista, ettei tyttöystävälläsi ole mitään stringejä vastaan, miksi edes pitäisi olla.
Raisa Hyväri & Oona Turunen