Suihkussa
Onko normaalia kun olin uimahallilla ja suihkussa siihen tulee pieni tyttö ja isä. Isä lähtee vessaan ja jättää tytön odottamaan tytöllä ei ole vaatteita. Olen suihkussa lähellä tyttöä tyttö alkaa kosketella munaani ja työnnän tytön pois ja sain erektion munani osuu tyttöön ja isä tulee ja ottaa tytön äkkiä pois ja pyytää anteeksi ja pahoittelee tapahtunutta. Olin todella nolona koska munani oli erektiossa ja kaikki katso. Kuka teki väärin ?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kiva, että otit meihin yhteyttä, jos kyseinen asia on vaivannut sinua.
Spontaaneja erektioita syntyy joskus, vaikkei sitä toivoisikaan. Kiusalliseksi tilanteesi teki toki vielä se, että näkijänä oli lapsi ja muita ihmisiä. Tarkoititko viestissäsi, että työnsit tytön pois, heti kun hän koski sinuun? Mikäli työnsit tytön pois heti, oli se oikein toimittu. Viestistäsi ei käynyt ilmi, kuinka nopeasti isä tuli paikalle, mutta ilmeisesti tilanne oli aika nopeasti ohi. Mahdollisuuksien mukaan tietysti olisi kannattanut vielä heti vetäytyä johonkin sivummalle, niin, ettei tyttö tai joku muu näkisi erektiotasi, mutta jos tilanne tosiaan tapahtui sekunneissa, olisi ollut varmaankin vaikeaa piilottaa erektionsa nopeammin.
On ihan ymmärrettävää, että olit nolona, mutta onneksi tilanne on nyt ohi. Millä mielellä itse olet, kun tilanteesta on jo hetki aikaa? Jos asia vaivaa kovin, voit olla meihin yhteydessä joko ilmaisen neuvontapuhelimen kautta tai varata maksuttoman ajan seksuaalineuvojan vastaanotolle. Aina kannattaa jutella huolistaan myös jollekin turvalliselle aikuiselle, jotta saat tukea arjessasi heti, jos sitä tarvitset.
Maija Nieminen