Suolihuuhtelu
Hei! Haluaisin kokeilla suolihuuhtelua osana kehon puhdistusta. Ongelmana on vain, että koen suolihuuhtelun erittäin kiihottavana. En oikein tiedä, mistä se johtuu. Olisiko syynä vain intiimi toimenpide, jossa hoitaja kumihanskat kädessä työntää letkun peräsuoleen. Huuhtelun voisi toki tehdä itsekin, mutta hoitolassa tehtynä on paljon tehokkaampi ja muutenkin voi vain keskittyä hoitoon. Haluaisin varata ajan naishoitajalta, mutta tilanne olisi todella kiusallinen jos hän huomaisi kiihotukseni. Kuinka voisin toimia? Kokeilisinko ennen huuhtelua itsetyydytystä, jotta jännitys lievenisi? Olisiko soveliasta kertoa hoitajalle, että saatan kiihottua? Kiitos jo etukäteen ja mukavaa kesän jatkoa!

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On tavallista ja täysin ok pitää ajatusta suolihuuhtelusta kiihottavana. Toisen henkilön mukaan ottaminen omaan fantasiaan ilman suostumusta ei kuitenkaan ole ok, sillä jokaisella seksuaaliseen toimintaan ja tilanteeseen osallistuvalla tulisi olla oikeus ilmaista tahtonsa ja kieltäytyä siitä. Muuten on mahdollista, että toinen osapuoli kokee tulleensa seksuaalisesti häirityksi tai ahdistelluksi. Suolihuuhtelua tekevä henkilö ei lähtökohtaisesti tee hoitoa toteuttaakseen asiakkaan seksuaalista kiihottumista. Suolihuuhtelufantasian voi hoitolan sijaan toteuttaa sovitusti esimerkiksi seksityöntekijän kanssa tai kumppanin kanssa, ilman huolta siitä että asettaa ulkopuolisen henkilön kiusalliseen tai loukkaavaan tilanteeseen.
Oona Turunen