Suostumuksen vahtiminen
Mulla suostumuksen vahtiminen on pakonomaista ja mä saatan menettää luottamuksen koko ihmiseen, jos kuulen yhdenkin pakottamisaiheisen läpän. Onko aihetta käydä seksuaaliterapiassa? Tän joustamattomuuden takia mulla ei enää oo niin hauskaa kuin ennen ja musta tuntuu että oon muuttunut kalkkikseksi.

Hei, kiitos viestistäsi.
Kerrot, että suostumuksellisuuden vahtiminen on muuttunut pakonomaiseksi. Kirjoitat sen vaikuttavan ihmissuhteisiisi ja tunnet ajattelusi muuttuneen.
Seksiin liittyvä suostumus on aiheena tärkeä ja onkin oleellinen osa jokaisen seksuaalioikeuksia. Joskus käy niin, että jokin teema muuttuu meille niin tärkeäksi, että se ikään kuin jää meihin elämään. Kuvailit ajatusmalliasi joustamattomuudella, joka onkin hyvä ja kuvaava sana.
Mietit, että onko syytä hakeutua keskustelemaan asiasta. Usein on hyvä kääntyä ammattilaisen puoleen silloin, kun jokin asia tai ajatus- tai käytösmalli vaivaa ja vaikuttaa arkeen.
Voisit hyötyä ilmaisista seksuaalineuvontapalveluistamme. Voit soittaa neuvontapuhelimeemme tai jättää yhteydenottopyynnön täältä.
Neuvonnan tiimi