Suuseksin antaminen tyttöystävälle
Tyttöystäni on 24 ja minä 26. Hänellä on pari aikaisempaa parisuhdetta takana, minulle tyttöystäväni on ensimmäinen. Hän on ulkomailla ja olemme seurustelleet 7 kuukautta. Oli toissa iltana puhetta seksistä ja minulla ei ole kokemuksia, mutta hän sanoi, kun tapaamme saan nähdä hänet alasti ja hän hihitteli että voin tehdä suuseksiä hänelle jos haluan. Ja minä haluan, mutta ensiksi haluan myös tietää siitä.
Tyttöystäväni on käsittääkseni käynyt sukupuolitautitesteissä ja tulos on negatiivinen, joten voiko emätintä nuolla tällöin turvallisesti? Jos hän käy pissalla ja vaikka pyyhkiikin itsensä pissan jälkeen, onko emätin tällöin pissanen vieläkin ja haittaako se mitään? Haittaako sukupuolielinten karvoitus nuolentaa ja eikö se ole hyvä asia?-emätinhän on luonnollisesti karvoituksen peittämä. Nuoret naiset kai ujostelevat , että miehet nuolisivat heitä, mutta se on hyvä asia?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa, että haluatte antaa toisillenne nautinnon kokemuksia ja keskustelette etukäteen siitä, mitä toinen toivoo ja mistä pitää. Kerroit, että tyttöystäväsi on käynyt sukupuolitautitesteissä ja tulos on ollut negatiivinen. Pohdit, voitko siis nuolla turvallisesti tyttöystäväsi sukuelimiä. Jos tyttöystäväsi ei ole harrastanut suojaamatonta seksiä negatiivisen testituloksen jälkeen kenenkään kanssa, niin voit huoletta antaa hänelle suuseksiä.
Sinua mietitytti myös, voiko alapää jäädä pyyhkimisestä huolimatta pissaiseksi ja onko siitä haittaa. Käytännössä on mahdollista, että virtsaa saattaa jäädä hieman pyyhkimisen jälkeen, mutta haitallista tämä ei ole. Samoin peniksen päähän saattaa jäädä virtsaa, eikä tämäkään ole vaarallista suuseksin antajalle.
Karvoitus on luonnollinen osa ihmisekehoa ja sen tarkoitus on suojata sukuelimiämme. Karvoitus ei ole esteenä sukuelinten nuolennalle.
Suuseksin vastaanottaminen voi ujostuttaa nuorempaa ja vanhempaa, joka saattaa johtua epävarmuudesta. Mielessä saattaa olla kysymyksiä kuten; Kelpaanko kumppanilleni? Olenko oikeanlainen? Ällöttääkö toista? Näitä kysymyksiä liikkuu varmasti molempien sukupuolten päässä yhtälailla, mutta luottamuksen luominen toiseen yleensä helpottaa näitä epävarmuuden tunteita. Yleensä kuitenkin suuseksin saaminen antaa naiselle suurta mielihyvää. Suuseksistä voit lukea lisää täältä. Ihania hetkiä.
Raisa Hyväri & Oona Turunen