Suuseksin harrastaminen anaaliseksin jälkeen
Onko terveysturvallista, jos tyttöystävä antaisi heti anaaliseksin jälkeen suuseksiä pesemättömälle penikselle? Se olisi hurjan kiihottavaa. Tyttöystävälle se olisi myös ok. Hän on sanonut, että omia makujaan hän siinä maistaisi. Tiedämme molemmat, että penikseen jäisi kakan hajua ja makua, ehkä vähän jopa oikeaa kakkaa. Olisiko tämän toteuttaminen mielestänne ok, vai onko se vaarallista? Kertokaa, jos tiedätte mitä riskejä siinä voisi olla?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Hyvä asia, että haluatte huolehtia seksuaaliterveydestänne. Periaatteessa suuseksiä ei suositella harrastettavaksi suoraan anaaliseksin jälkeen. Mikäli pesemätön penis viedään peräaukosta suoraan suun limakalvoille, voi riskinä olla jonkin infektion syntyminen. Kakan jäämistä penikseen voi yrittää kuitenkin välttää tekemällä suolihuuhtelun. Anaaliseksissä suositellaan aina myös kondomin käyttöä hygieniasyistä sekä seksitautien välttämiseksi.
Jos tilanne kuitenkin kiihottaa teitä molempia, voitte jutella avoimesti, voisiko fantasian toteuttaminen olla vielä kokonaisuudessaan toiveissanne tai olisiko jokin osa, jonka siitä voisi toteuttaa. Edetkää fantasianne toteuttamisessa sitä mukaa, mikä tuntuu teistä molemmista hyvältä ja kiihottavalta. Lisätietoa anaaliseksistä saatte Anaaliseksin ABC -oppaasta. Oppaan ohjeet ovat päteviä myös naisen kanssa harrastetussa seksissä, vaikka oppaan kannessa onkin maininta miesten välisestä seksistä. Tarkemmin tietoa anaaliseksistä ja terveydestä saatte vielä terveydenhoitajalta.
Neuvonnan tiimi