Suuseksin harrastaminen
Olen miettinyt poikien siemensyöksyn saamista. Ymmärrän, että yhdynnässä se edestakainen liike saa pojan laukeamaan. Itsetyydytyksessä on kai pitkälti sama juttu. Mutta mikä aiheuttaa siemensyöksyn suuseksissä? Nimenomaan sellaisessa tilanteessa, jossa pippeliä nuollaan. Kuuluuko pippelin nuoleminen ensimmäisiin seksikontakteihin? Kuinka tyttönä voisi valmistautua siemensyöksyn ottamiseen suuhun?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Esinahka sekä pippelin päässä oleva terska ovat tuntoherkkiä alueita kehossa ja alueiden kosketteleminen tuottaa monesti seksuaalista mielihyvää. Usein edestakainen liike on tyypillisin hyväilytekniikka pippelille, mutta mitä tahansa muutakin tekniikkaa on sallittua kokeilla. Myös suuseksissä on mahdollista hyväillä käsillä tai suulla edestakaisin liikkein pippeliä. Tuntohermojen ansiosta erilaiset kosketustavat ja -voimakkuudet tuottavat nautintoa ja siksi esimerkiksi pippelin pään tai varren nuoleminen voi myös saada aikaan laukeamisen.
On hyvä huomioida, että seksiin liittyy usein aistien kokonaisvaltainen yhteistyö. Pelkkä tuntoaistin kautta koettu liike ei välttämättä saa yksin aikaan laukeamista. Tilanteessa nautintoa tuo monesti myös näkö- kuulo- tai makuaistin kautta havaitut tekijät. Siemensyöksyn saamiseen liittyy siis useampi muukin tekijä kuin pelkkä edestakainen liike. Jokainen ihminen pitää erilaisista asioista ja näitä asioita voi yhdessä opetella kumppanin kanssa.
Pippelin nuolemista voi kokeilla ensimmäisten seksikontaktien aikana, jos molemmat sitä haluavat. Tilanteissa on tärkeää kuunnella molempien toiveita sekä kehon viestejä ja edetä sen mukaan, mikä tuntuu miellyttävältä. Pippelin nuolemista ei ole kuitenkaan pakko testata ensimmäisillä seksikerroilla, tai muulloinkaan, jos ei halua.
Siemensyöksyn voi antaa tulla suuhun, jos se tuntuu molemmista hyvältä. Joitakin tilanne saattaa kiihottaa, toiset taas eivät välttämättä halua siemensyöksyä suuhunsa. Kumppania voi pyytää sanomaan, milloin hän tuntee siemensyöksyn tulevan. Näin tilanteeseen osaa vähän varautua. Kun kumppanin kehon toimintoja oppii tuntemaan, saattaa itsekin havaita, onko siemensyöksy tulossa ja millä tavalla kumppani yleensä laukeaa. Suuseksissä ei ole kuitenkaan pakko laueta suun sisään vaan siemensyöksyn voi antaa tulla esimerkiksi huulille tai johonkin muuhun kohtaan kehoa.
Kumppanin kanssa kannattaa jutella kummankin toiveista ja huolista. Noloja toiveita, kysymyksiä tai tilanteita ei ole, joten suhtautukaa rennolla ja avoimella asenteella hyväilyjen opetteluun. Jos sinua jäi edelleen mietityttämään jokin asia, voit jutella tilanteesta myös neuvontapuhelimessamme, jossa autamme mielellämme lisää. Tietoa suuseksistä saat vielä tästä artikkelista.
Neuvonnan tiimi