Täällä on nainen hädässä! Pyydän kertokaa KAIKKI mitä tiedätte ns...
Täällä on nainen hädässä! Pyydän kertokaa KAIKKI mitä tiedätte ns syväkurkuttamisesta ja sen aloittamisesta!! Ajatus kiinnostaa ja kiihottaa mua paljon ja haluaisin päästä kokeilemaan sitä niin että minä itse ja kumppani olisi turvassa. Netistä ei löydy kun jotain suomi24-keskusteluja ja mainoksia joihinkin kurkkua puuduttaviin suihkeisiin, mutta niihin ei tietysti voi luottaa

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On luonnollista kiihottua erilaisista asioista ja toteuttaa fantasioitaan kumppaninsa kanssa, mikäli fantasia tuntuu molemmista hyvältä. Kaikkein turvallisinta kuvaamassasi toiminnassa on seurata oman kehonsa reaktioita. Jos keho viestittää, ettei jokin ole ”oikein” kannattaa pysähtyä ja pitää pieni tauko.
Mitä pidemmälle penistä työnnetään suussa, sen helpommin monella syntyy kakomisrefleksi. Jotkut ovat kokeneet hyväksi harjoitella ”syväkurkkua” hiljalleen. Harjoitellessa suuhun laitetaan esimerkiksi oma sormi, hammasharja tai vaikkapa peniksen mallinen seksilelu. Esinettä tai asiaa työnnetään kohti nielua ja kun kakomisrefleksi syntyy, pysäytetään asian/esineen matka paikalleen. Tällöin kannattaa hengitellä nenän kautta syvään ja yrittää pitää tilanne samana noin 10 sekuntin ajan. Tämän jälkeen voi asian tai esineen vetää pois suusta. Harjoitusta tarvitsee toistaa yleensä muutamia kertoja viikossa, useamman viikon ajan ennen kuin pääsee jatkamaan hieman pidemmälle. Lopulta jossain vaiheessa saattaa havaita, että pystyy liikuttamaan asiaa/esinettä helpommin ja pidemmälle sisään ja ulos. Suuhun ei kannata kuitenkaan laittaa mitään, mikä saattaisi vahingossa lipsahtaa käsistä ja päästä näin tukkimaan hengitystiet.
Kumppanin kanssa on hyvä edetä sellaiseen tahtiin, joka tuntuu itsestä sopivalta. Taukoja on sallittua pitää aina, kun itsestä hyvältä tuntuu. Pyri haukkaamaan hieman happea silloin, kun penis liukuu suusta poispäin. Jotkut ovat kokeneet myös erilaiset asentojen vaihtelut sopiviksi suuseksin aikana. Kun tilanne on hieman tutumpi teille ja tunnette toistenne kehoja ja refleksejä paremmin, voi testata asentoa, jossa suuseksiä antava osapuoli makaa selällään sohvan käsinojan yli tai sängyn reunalla niin, että hänen päänsä on takakenossa ja leukansa ylöspäin. Näin peniksen saattaa saada otettua paremmin/syvemmälle suuhunsa.
Suuseksiä voi myös lisäksi tehostaa esimerkiksi päästämällä hymisevää ääntää, joka saattaa aiheuttaa värisevän tunteen toiselle. Nautinnon tehostamiseksi toista voi hyväillä myös käsin genitaali- tai sen lähialueilta. Lisätietoa suuseksistä ja siihen liittyvistä seikoista löydät tarkemmin täältä.
Edetkää siis rauhalliseen tahtiin kokeiluissanne ja seuratkaa kehonne viestejä. Panostakaa siihen, että tilanne on nautinnollinen, eikä niinkään siihen, kuinka syvälle penis kulkee. Lisätietoa terveydestä ja turvallisuudesta saat vielä terveydenhoitajalta. Myös neuvontapuhelimeemme on mahdollista soittaa, jos haluat tarkemmin tietoa asiaasi liittyen.
Neuvonnan tiimi