Takapuolelle läpsiminen pornossa
Hei kysyin jo aiemmin, mutta kysytään vielä kun ei ole vastausta näkynyt, että miksi pornossa mies läpsii naista takapuoleen kun mies yhtyy naiseen takaapäin 🤔

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Pornofilmejä tuotetaan monenlaiseen makuun sopiviksi. Kaikissa filmeissä ei läpsitä takapuolelle. Joissakin filmeissä taas voi nähdä takapuoleen läpsimistä, jos se kuuluu käsikirjoitukseen ja ohjaaja haluaa näyttää filmissään läpsimistä. Läpsimisellä saatetaan viestittää esimerkiksi tilanteen vauhdikkuutta tai roolihenkilöiden valta-asetelmaa. Myös muita syitä takapuolelle läpsimiseen voi olla. Parhaimman vastauksen saisikin aina filmin ohjaajalta.
Takapuoleen läpsiminen ei ole välttämätöntä missään seksiasennossa. Kumppanin kanssa on tärkeää jutella molempien mieltymyksistä ja rajoista ennen seksin aloittamista. Mikäli ei halua nähdä pornoa, joka sisältää takapuolelle läpsimistä, on hakuvalinnoilla mahdollista löytää myös sellaista pornoa, jossa ei ole mainitsemaasi sisältöä. Lisätietoa pornosta saat täältä. Seksuaalisuuteen liittyvissä kysymyksissä voit jatkossa kääntyä neuvontapuhelimen puoleen. Neuvontapuhelimessa seksuaalisuuteen liittyviä teemoja on mahdollista käsitellä tarkemmin.
Neuvonnan tiimi