Teko vagiina ja runkkaus
Olen 14 vuotias poika. Runkkaan tosi usein… Olen miettinyt että onko liikaa runkkaaminen huono asia. Olen myös miettinyt että haluaisin kokeilla teko vaginaa… En kuitenkaan uskalla kysyä, että tilaisiko vanhemmat minulle sellaisen… Onko tekovagina jätkevä ostaa ja miten saisin sellaisen?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Jokaisella ihmisellä on oikeus nautintoon ja sooloseksi onkin siihen mainio ja turvallinen keino. Runkkaamisesta ei ole mitään haittaa, vaikka sitä tekisi useasti viikossa tai joka päivä. Jokainen saa harrastaa sooloseksiä juuri niin usein kuin itsestä tuntuu hyvältä. Jos tämä asia sinua vielä pohdituttaa, voit halutessasi lukea aiheesta lisää ”Sooloilenko sopivasti” -artikkelistamme.
Erilaisten seksivälineiden käyttö voi olla jännittävä ja tyydyttävä osa nautinnollista sooloseksiä. Jos sinulla on jo käytössäsi omaa rahaa, oma Visa Electron -kortti ja nettipankkitunnukset, voit halutessasi tilata tekovaginan seksivälineitä myyvästä verkkokaupasta itsekin, sillä seksivälineiden ostaminen alaikäisenä on aivan laillista.
Jos itse tilaaminen ei onnistu ja asiasta keskusteleminen vanhempien kanssa tuntuu kiusalliselta, voi tekovaginan halutessaan askarrella myös aivan itse. Ohjeita tekovaginan rakentamiseen voit hakea Youtubesta vaikka hakusanoilla ”DIY sex toy”, ”DIY toy vagina” ja ”DIY masturbation toy”.
Nautinnollisia hetkiä!
Jarna Rintaniemi & Maria Vihlman