Tekopimpin hankinta
Minua kiinnostaisi hankkia tekopimppi, ja tyydyttää sillä itseäni. Olen ihmetellyt, kun niitä mainostetaan, että tämä ja tämä on juuri kuin sen ja sen pornotähden pimppi. Eikö tuo ole ihmisten harhauttamista. Ei kai ole yleisessä tiedossa kenenkään pimpin mitat. Vaikea päättää millaisen hankkisin. Onkohan niissä paljonkin eroa?

Hei
Kiitos kysymyksestäsi. Erilaisten seksivälineiden käytöstä on lupa olla kiinnostunut. Tekopimppiä saa käyttää itsetyydytyksen yhteydessä.
Olet siinä oikeassa, että kenenkään pimpin mittoja ei voi tietää varmasti. Jotkut valmistajat mainostavat valmistaneensa seksivälineen pornotähden pimpin tarkan valoksen mukaan. Kuluttaja ei voi kuitenkaan välttämättä varmentaa tätä mistään. Ajatuksena ”aito” pornotähden pimppi voi kuitenkin kiihottaa enemmän ja saada kuluttajan ostamaan tuotteen.
Tekopimpeissä on eroja muun muassa ulkonäön, materiaalin, pimpin mittojen ja mallin suhteen. Pornotähden tekopimpillä saattaa olla hintaa hieman enemmän kuin ”tavallisella” tekopimpillä, mutta tässäkin voi olla eroja valmistajan ja myyjän suhteen. Nettikauppojen sivuja selaamalla tai erotiikkaliikkeestä kysymällä on mahdollista tehdä vertailua tekopimppien kesken. Vertaillessa on mahdollista päättää, millaiset seikat ovat itselle olennaisia tekopimppiä hankittaessa. Voit lisäksi etsiä netistä tai nettikauppojen sivuilta käyttäjien kokemuksia. Halutessasi voit myös tutkia netin eri asiallisilta sivuilta ohjeita itse tehdyn tekopimpin valmistamiseen.
Neuvonnan tiimi