Tekopimpin käyttäminen ihastuksesta fantasioidessa
Hei. Olen autistinen ja neitsyt, ja haaveilen seksistä usein. Olen ostanut Fleshlightin eli tekopimpin jotta tietäisin vähän miltä seksi tuntuu. Olen ihastunut 20v naiseen joka on myös autistinen. Haluaisin tutustua häneen paremmin ja harrastaa paljon seksiä hänen kanssaan. Mitä minun kannattaa tehdä? Lempipuuhaani on istua ja antaa tekopimpin liikkua pippelini päällä, ja kuvitella että tämä nainen ratsastaa päälläni ja tuottaa meille nautintoa pimppinsä ja pippelini avulla, onko se väärin?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Seksistä haaveileminen on luonnollista ja moni muukin voi jakaa samanlaisia kokemuksia kanssasi. Itsetyydytyksen aikana on lupa fantasioida ihastuksensa kohteesta ja kuvitella, millaisia asioita hänen kanssaan tekisi seksin aikana. Kuvaamissasi asioissa ei ole mitään väärää ja erilaisia mielikuvia sekä tekopimppiä on sallittua käyttää jatkossakin itsetyydytyksen yhteydessä.
Mukavaa, että elämässäsi on sinua kiinnostava ihminen. Jotkut päättävät pitää ihastumisensa salassa, toiset taas haluavat kertoa tunteistaan ihastukselleen. Voit halutessasi tehdä aloitteen naiselle ja kertoa, että olet kiinnostunut hänestä. Jos teillä on yhteisiä mielenkiinnon kohteita, voit ehdottaa joko kasvotusten tai sitten esimerkiksi viestillä jotain mukavaa puuhaa teitä kiinnostavan asian parissa. Seksiä ei kannata ottaa puheeksi heti, jos ei vielä kunnolla tunne toista. Toiseen voi tutustua ensin ihmisenä ja antaa toisen myös rauhassa tutustua sinuun. Ennen seksiin etenemistä on kuitenkin hyvä käydä keskustelua sekä omista että toisen toiveista ja rajoista.
Kuuntelemalla itseään on mahdollista löytää oikea ratkaisu tämänhetkiseen tilanteeseensa. Omista tunteistaan voi halutessaan myös keskustella jonkun tutun ja luotettavan ihmisen kanssa, jos yhtään siltä tuntuu. Tutuilta voi saada tukea ja kannustusta kaikenlaisissa tilanteissa. Myös neuvontapuhelimeen saa soittaa, jos haluaa vielä jutella asiastaan. Tarvittaessa voit tutustua ekaa kertaa käsittelevään artikkeliimme täältä.
Neuvonnan tiimi