tekovagina
Äiti osti minulle pari viikkoa sitten Fleshlight Stu-tekovaginan, kun olin kertonut hänelle, että minulla on iltaisin oma käsi ahkerassa käytössä. Olin siitä tosi yllättynyt ja ennen kaikkea kiitollinen. Sain myös liukuvoidetta. Minulla on ollut lelun kanssa ihania hetkiä. Se hivelee pippeliäni tosi kutkuttavasti. Nystyrät sisällä tuntuvat järjettömän hyvältä. Onko naisen pimpissä oikeasti samanlaisia nystyröitä? Voi kumpa saisin sen nopeasti selville naisen kanssa. Olen jäänyt koukkuun leluni kanssa. Olen käyttänyt sitä joka ilta. En osaa olla ilman sitä. Olenko nyt seksiriippuvainen? Mieli tekisi nauttia siitä myös aamuisin, mutta olen pystynyt vielä vastustamaan kiusausta. Ei kai siitä ole haittaa pippelille, jos runkkaan Fleshlightilla kahdesti päivässä?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa, jos teillä on kotona sen verran avoimet välit, että pystytte puhumaan seksuaalisuudesta. Kiva myöskin kuulla, että ostos oli sinulle mieluisa ja olet päässyt tutustumaan seksuaalisuuteesi uudella tavalla.
Emättimen sisäpinta on rakenteeltaan poimuinen ja röpelöinen, mutta silti melko tasainen. Jotkut seksilelut on nykyään tehty pitkälti muistuttamaan oikeaa emätintä myös sisältä, eli sinänsä tuntuma voi olla suunnilleen samankaltainen kuin oikeassakin emättimessä. On ihan ymmärrettävää, että nautinnollisen kokemuksen haluaa myöskin toistaa, eli jatka vain lelun käyttöä, jos siltä tuntuu.
Jokainen voi itse määrittää, milloin käyttö alkaa mennä rippuvuuden puolelle. Noin yleisesti ottaen ei 1-2 itsetyydytyskertaa ole liikaa päivän aikana pippelille. Jos pippeliin alkaa tulla hiertymiä tai muuta ärsytystä, on hyvä pitää vähän taukoa. Tärkein määrittävä tekijä on kuitenkin se, että arki rullaa hyvin ja käyttö ei ole haittaa muiden elämän osa-aluiden hoitoa. Meidän sivuillamme on koottuna lisätietoa tähän aiheeseen liittyen.
Muistathan lelua käyttäessäsi huolehtia myös välineen oikeanlaisesta huollosta. Näin huolehdit myös omasta hyvinvoinnnistasi. Noudata siis pakkauksen hoito-ohjeita, niin voit iloita lelustasi vielä pitkään. Lisää tietoa löydät täältä.
Toivottavasti sinulla on jatkossakin yhtä nautinnollisia hetkiä lelusi kanssa. Mikäli sinulle tulee vielä jotakin uutta kysyttävää, voit kääntyä meidän puoleemme ja lähettää uuden kysymyksen.
Maija Nieminen