Terskan hyväily ja nopea laukeaminen
Hei. Harmittaa terskan yliherkkyys. Löysänä esari pysyy hyvin terskan päällä mut kovana sujahtaa terskan päältä ja terska on kirkkaan vaaleanpunainen. Pitäiskö mun opetella olemaan terska paljaana jos se vähentäis herkkyyttä. Tyttöystävä kun vähänkin imeskelee terskaa niin heti alkaa tulemaan

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ei syytä huoleen, on täysin luonnollista, että terska on hyvin herkkä alue ihmiskehossa. Tavallista on myös se, että esinahka sujahtaa terskan päältä pois erektiossa. On yksilöllistä, miten nämä ominaisuudet näyttäytyvät kullakin ihmisellä. Kuvaamillesi seikoille ei tarvitse tehdä mitään eikä itseään ole syytä muuttaa tai karaista täysin luonnollisten asioiden takia.
Ymmärrettävästi tuntuisi mukavalta nauttia pitkään tyttöystävän hyväilyistä. Tuleeko siemensyöksy muissakin seksitavoissa herkästi vai vain suuseksin aikana? Voisiko jokin muu tapa kuin imeminen tuottaa sinulle nautintoa, mutta tapa olisi kuitenkin sellainen, ettet tulisi heti? Esimerkiksi käsillä tai muilla ruumiinosilla tehtyjä hyväilyjä voi koettaa ensin. Hyväilyt voi myös kohdentaa muualle kuin terskan alueelle ja siirtyä imemiseen vasta sitten, kun haluaa laueta. Suuseksissä on hyvä käyttää kondomia, joten kondomikin saattaa viedä hieman herkkyyttä pois terskasta. Tyttöystävän kanssa kannattaa ideoida ja miettiä, millä tavoin saisitte eniten nautintoa yhteisistä hyväilyhetkistä.
Jos asia painaa sinua ja koet esimerkiksi laukeavasi kaikissa seksin muodoissa liian herkästi, voit ottaa tilanteen vielä puheeksi terveydenhoitajan kanssa. Mikäli penis toimii kuitenkin toivotunlaisesti ja virtsaaminen sekä erektion että siemensyöksyn saaminen onnistuvat, voit olla rauhassa tilanteessasi. Lisätietoa ja tukea saat tarvittaessa neuvontapuhelimestamme.
Neuvonnan tiimi