Terskan pullistuminen käsiseksissä
Moi. Annoin poikaystävälle käsiseksiä. Ihmettelin, kuinka hänen terska paisui mielestäni valtavan isoksi. Hän sanoi, ettei itsekään ollut koskaan nähnyt sitä sellaisena. Hänen mukaansa minun käsi oli tuntunut vielä paljon paremmalta kuin oma käsi koskaan. Olisiko terskan pullistuminen johtunut siitä? Pippeli oli kyllä tosi kova ja terska ihanan liukas touhutipoista. Onko normaalia, että terska pullistuu lähes pyöreäksi kuin pallo?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Käsiseksi on hyvä tapa tutustua toisen kehoon ja sen reaktioihin. Kehon reaktiot voivat vaihdella seksikerran mukaan.
On tavallista, että pippelin mittasuhteet muuttuvat isommiksi erektiossa. Jokaisen terska näyttää aina hieman omanlaiseltaan, mutta terska voi pyöristyä erektiossa isoksi. Luultavasti terska on pullistunut kiihotuksesta antamasi käsiseksin vuoksi. Toisen hyväilyt saattavat kiihottaa ja tuntua joskus nautinnollisemmilta kuin omalla kädellä tehdyt hyväilyt.
Käsiseksistä on lupa nauttia jatkossakin, jos se tuntuu molemmista mukavalta tavalta toteuttaa seksuaalisuuttaan. Mikäli terska palasi entisiin mittoihinsa erektion laskeuduttua ja poikaystäväsi pippeli toimii tavalliseen malliin kaikissa kehon toiminnoissa, ei syytä huoleen pitäisi olla.
Neuvonnan tiimi