Terskassani alkoi eilen tuntumaan eilen pistävä kipu kun penis oli...
Terskassani alkoi eilen tuntumaan eilen pistävä kipu kun penis oli jäykkä ja tiukat housut painoivat sen päähä todella lujaa. Onko se vaarallista? Penikseni saattoi ehkä myös arentua lisää koska olen masturboinut 3kertaa 24h aikana

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Joskus terska tai penis voivat tosiaan tulla araksi, mikäli alueelle on kohdistunut paljon rasitusta lyhyen ajan sisällä. Voi siis olla, että kuvaamasi kipu johtui tuosta masturboinnista ja tiukoista housuista. Omaa kehoaan onkin hyvä kuunnella masturboinnin aikana ja tehdä vain sellaisia asioita, jotka tuntuvat hyvältä, eivätkä satuta.
Miltä sinusta tällä hetkellä tuntuu, kuinka olet voinut? Monesti rasituksesta johtuva kipu menee yleensä itsestään ohi lyhyen ajan sisällä ja tällaisen kivun ei pitäisi olla vaarallista. Kivusta on kuitenkin kurjaa kärsiä, joten jos kipu jatkuu edelleen tai olet havainnut jotain muita oireita, on hyvä käydä varmuuden vuoksi lääkärissä. Tilanteessa ei ole mitään hävettävää ja mukaan on mahdollista ottaa joku luotettava henkilö tuekseen. Jos kaipaat vielä lisätietoa tai neuvoa seksuaalisuuteen liittyen, voit halutessasi olla yhteydessä neuvontapuhelimeemme.
Maija Nieminen