Terve,kysyn ehkä tyhmän kysymyksen mutta saako mies katsoa pornoa avioliitossa...
Terve,kysyn ehkä tyhmän kysymyksen mutta saako mies katsoa pornoa avioliitossa vaikka nainen ei tykkäisi että katson,on mustasukkainen pornosta.mutta haluan katsella myös aikuisviihteen naisia,en koe että tekisin väärin.eli onko väärin jos mies katsoo pari kertaa kuussa pornoa ja masturboin samalla vaikka olen naimisissa?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Jokaisella on oikeus yksityisyyteen ja sooloseksiin. Avioliitto ei poista oikeutta omasta kehosta nauttimiseen omassa rauhassa. Monet katsovat pornoa lisätäkseen kiihottumista, siinä ei ole mitään väärää.
Jos kokee mustasukkaisuutta puolison itsetyydytyksestä tai pornon katselusta, saattaa siihen liittyä huoliajatuksia siitä, ettei puoliso pidä omaa kumppania viehättävänä tai että pornon katselu korvaisi pariskunnan yhteisen seksin ja läheisyyden. Tällaisista huolista ja peloista on hyvä keskustella.
Mustasukkaisuus on tunne, joka saattaa kertoa esimerkiksi menettämisen pelosta tai uhatuksi tulemisen kokemuksesta. Jos mustasukkaisuus aiheuttaa suhteessa haasteita, voi kunnioittava, läsnäoleva ja lämmin kohtaaminen puolison kanssa auttaa. Keskusteluun ja mustasukkaisuuden työstämiseen voi tarvittaessa hakea apua esimerkiksi seksuaalineuvonnasta.
Neuvonnan tiimi