Tohon aikaisempaa erektio kysymykseen missä puhuin että yhdynnän aikana meinaa...
Tohon aikaisempaa erektio kysymykseen missä puhuin että yhdynnän aikana meinaa lerpahtaa niin ittekseni itsetyydytys onnistuu ja penis pysyy kovana ihan normaalisti. Mutta sit yhdynnässä ei meinaa pysyä yhtä kovana

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kiitos myös tarkentavasta vastauksestasi. Hyvä kuulla, että itsetyydytyksessä erektio pysyy kovana. Voit eritellä, mitkä asiat ovat näissä hetkissä toisin verrattuna kumppanin kanssa harrastettuun seksiin ja voisiko joitakin positiivisiksi koettuja asioita tuoda mukaan yhteisiin seksihetkiin. Halutessanne on myös mahdollista miettiä esimerkiksi ensin yhdessä masturboimista, mikäli tämä tapa tuntuu molemmista hyvältä idealta. Näin paineita erektion ylläpitämiselle ei synny niin voimakkaasti, mutta voi kuitenkin viettää nautinnollisia hetkiä toisen kanssa.
Et ole yksin tilanteessasi, sillä erektiovaikeudet ovat hyvin yleinen syy olla meihin yhteydessä ja autammekin sinua puhelimitse tai seksuaalineuvojan vastaanotolla parhaamme mukaan. Syytä huoleen ei ole, joten toivottavasti otat rohkeasti yhteyttä.
Neuvonnan tiimi