Toive uudesta seksikumppanista 87-vuotiaana
Olen 87 vuotias, terve ja aktiivinen. Haluan nussia naista. Vaimoni kuoli vuosi sitten, ja nyt tarvitsen lopetttaa selibaatin. Yritän kalastaa kontaktisivuilta naisen itselleni, mutta kukaan ei tule. 10 vuotta sitten lääkäri määräsi vahingossa prostatssyöpälääkken jonka jälkeen potenssi katosi. Nyt tuntuu että on takaisin tavallaan. Sienebsyöksy tulee vasta puolen tunnin nussimisen jälkeen. Mutta naisille se olisi ihanaa. Anatasin useita orgasmeja. Siis ei mitään 2 minuutin nussia.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Et ole yksin tilanteessasi, sillä maailmassa on lukuisia ihmisiä, jotka kaipaisivat ihmissuhdetta tai seksiä elämäänsä. On sallittua fantasioida kuvaamistasi asioista. Ihminen voi nauttia seksistä läpi elämän.
Erilaiset elämäntilanteeseen tai terveyteen liittyvät tekijät voivat vaikuttaa seksielämään ja sen aktiivisuuteen. On hyvä kuulla, jos sinusta tuntuu, että potenssi on palautunut takaisin. Jokaisen keho toimii omalla tavallaan, joten siemensyöksyn saamiseen saattaa kulua oma yksilöllinen aikansa. Noin yleisellä tasolla puhuttaessa seksuaalitoimintoihin vaikuttavatkin elämäntavat, ikä sekä terveydentila. Myös henkisillä tekijöillä ja ihmissuhteen tilalla voi olla vaikutusta seksuaaliseen toimintakykyyn.
Kumppanin etsintä saattaa tuntua vaikealta. On hienoa, että olet rohkeasti uskaltanut etsiä seuraa. Joskus on paljon ajankohdasta ja kontaktipalstalla olevista ihmisistä kiinni, löytääkö naisen itselleen vai ei. Vaikka heti ei löytäisikään seuraa, voi myöhemminkin kohdata jonkun kiinnostavan ihmisen. Halutessaan voi kysyä ystäviltään, olisiko heillä ketään tuttua, joka etsisi (seksi)kumppania. Myös esimerkiksi netin kaveripalstoilta, treffipalstoilta tai vaikkapa harrastusten kautta saattaa löytää seuraa. Muun muassa tanssiharrastuksen parissa saattaisi olla paljon naisia.
Jos nussiminen kiinnostaa molempia, saa kuvaamallasi tavalla toimia. Seksuaalisuuttaan voi toteuttaa myös yksin esimerkiksi itsetyydytyksen ja mahdollisten seksivälineiden kanssa. Tarvittaessa seksuaalisuuteen, seksiin ja lääkitykseen liittyvät asiat kannattaa ottaa puheeksi lääkärin kanssa. Jos haluaisit jutella tarkemmin tilanteestasi, olet lämpimästi tervetullut keskustelemaan tilanteestasi myös neuvontapuhelimeen.
Neuvonnan tiimi