Tuleeko märät unet helpommin, jos nukkuu alasti?
Tuleeko märät unet helpommin jos nukkuu alasti? En ole masturboinut useampaan kuukauteen ja seksiä en ole vielä päässyt harrastamaan. Ei tullut märkiä unia,kunnes nukuin alasti niin silloin tuli. sperma oli kiinteän näköistä jos vertaa siihen kun viimeksi mastuboin. Oli enemmän nestemäistä. Jatkossa nukun bokserit päällä, ei tule sotkua kuin boksereihin.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Märkiä unia on vaikeaa itse ohjailla. Jotkut voivat kokea yöllisen siemensyöksyn alasti nukkuessaan, mutta alastomuus ei ole mikään välttämättömyys siemensyöksyn saamiseen. Joillakin ajatus alasti nukkumisesta saattaa jollakin tavalla kiihottaa alitajuisesti ja saada yöllä aikaan siemensyöksyn. Myös muut syyt, esimerkiksi masturboimattomuus, voivat synnyttää yöllisiä siemensyöksyjä. Jokaisen keho toimii kuitenkin aina omalla tavallaan.
Sperman koostumuksessa voi olla eroja siemensyöksykertojen välillä. Jos ei ole hetkeen saanut siemensyöksyä, saattaa sperma olla paksumpaa tai sitä voi tulla runsaammin. Tässäkin on paljon eroja ihmisten välillä. Tahrojen välttämiseksi voi pitää boksereita yöllä päällä. Tärkeintä on löytää itselleen rentouttavin tapa nukkua.
Neuvonnan tiimi