Tuntoherkkä nänni
Minulla on toinen nänni paljon tuntoherkempi kuin toinen. Mistähän se voi johtua? Kun poikaystävä koskettelee sitä kielellä, se tuntuu niin hyvälle, että alapää alkaa kostua ja janoan lisää kosketusta. Toisen nännin koskettelu ei tunnu kovinkaan ihmeelliseltä. Miten niissä on näin iso ero?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmiskeho on ainutlaatuinen kokonaisuus ja joskus sen toiminta ei ole täysin suoraviivaista tai ennustettavaa. Kyse on luultavasti hyvin yksilöllisestä seikasta, johon voi liittyä esimerkiksi hermotukseen kuuluvat tekijät. Tilanteesta ei tarvitse olla huolissaan, sillä kehossa moni muukaan asia ei ole täysin symmetrinen. Kyseiset seikat tekevät jokaisen kehosta omanlaisensa ja joka päivä voi oppia jotain uutta kehostaan.
Hienoa, että olette löytäneet mieluisan tavan tuottaa ja saada nautintoa. On hyvin tavallista, että nännien tai rintojen hyväily tuottaa mielihyvää. Kaikkia kehon kohtia on sallittua huomioida hyväilyjen aikana, mutta halutessaan voi myös painottaa juuri niitä kohtia, jotka tuottavat eniten nautintoa.
Paremmin tietoa omaan kehoon liittyen saa terveydenhoitajalta. Jos sinulle heräsi uusia kysymyksiä, autamme sinua mielellämme lisää neuvontapuhelimessa.
Neuvonnan tiimi