Tuplapenetraatio
Kertoisitteko naisen näkökulmasta millaista on, kun kaksi miestä on yhdynnässä naisen kanssa yhtä aikaa. Mietin ennen kaikkea kuinka nainen voi ottaa kaksi penistä sisäänsä samalla kertaa. Vaatiiko erityisvalmistautumista, ja onko edes mahdollista kaikkien kohdalla? Onko valtava ero normaaliin anaaliyhdyntään verrattuna, jos on pyllyn lisäksi toinen penis vaginassa?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Erilaisista seksitavoista on sallittua fantasioida. Tuplapenetraatioon liittyvät asiat kiinnostavat ja kiihottavat muitakin henkilöitä. Jotkut haluavat toteuttaa fantasiansa, toiset taas nauttivat fantasioistaan mielikuvien ja itsetyydytyksen keinoin. Itsetyydytyksen aikana voi myös jäljitellä tuplapenetraatiota seksilelujen avulla.
Tuplapenetraation toteuttaminen saattaa olla joskus hankalaa esimerkiksi rakenteellisten tekijöiden takia. Kahden peniksen ottaminen sisään samaan aikaan voi vaatia hieman sommittelemista. Jotkut voivat kokea tuplapenetraatioon liittyvät asennot vaikeina. Tästä ei tarvitse tuntea syyllisyyttä. Yhdessä on mahdollista keksiä muita kiihottavia ja nautinnollisia seksitapoja. Joiltakin taas tuplapenetraatio onnistuu sujuvammin. Riippuu seksin osapuolista ja esimerkiksi seksiasennoista, kuinka samanaikainen yhdyntä onnistuu.
Valmistautuessa on tärkeää jutella kaikkien osapuolten kesken heidän toiveistaan ja rajoistaan. Jokaisen näkemyksien pohjalta voi luoda kaikille sopivan tavan harrastaa seksiä yhdessä. Muita valmistautumisessa huomioitavia asioita ovat kondomien tai suuseksisuojien käytöstä keskusteleminen ja ehkäisyn hankkiminen sekä suolihuuhtelu, jos seksiin kuuluu anaaliyhdyntä.
Jotkut voivat kokea eroa tuplapenetraatiota ja anaaliyhdyntää vertailtaessa. Tuplapenetraatiossa henkilö saattaa tuntea olevansa ”täynnä”. Luonnollisesti myös muut kuvaukset ovat mahdollisia, koska kokemukset vaihtelevat niin henkilön, kumppanien kuin seksikertojenkin mukaan. Kehon viestejä kannattaa kuunnella ja edetä seksissä vain niillä tavoilla, jotka tuottavat nautintoa jokaiselle osapuolelle.
Neuvonnan tiimi