Turvallisuus tissejä voimakkaasti hyväiltäessä
Tyttöystäväni tykkää siitä, että hänen tissejään käsitellään kovaa (nännien vetäminen, näykkiminen, rintojen imeminen, tissien rutistelu jne.) ja itse tykkään tätä myös hänelle tehdä. Emme ole huomanneet mitään vahinkoa hänelle tapahtuneen tämän johdosta, mutta haluaisin kysyä että tulisiko jotain erityistä muistaa tai kiinnittää huomiota , jotta jatkossakaan mitään ikävää ei tapahdu? En tietenkään halua häntä oikeasti satuttaa.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa, ettet halua satuttaa tyttöystävääsi ja haluat ottaa huomioon terveyteen ja turvallisuuteen liittyvät seikat.
Vaikka rinnat ovat herkkä kohta kehossa, kestävät ne myös melko voimakkaitakin hyväilyjä. Rintoja voi hyväillä kuvaamillasi tavoilla, jos se tuntuu nautinnolliselta sekä tyttöystävästäsi että sinusta. Tärkeintä on, ettei tee mitään, mikä tuntuisi ikävältä tai aiheuttaisi voimakasta kipua. Kun kuuntelee toisen toiveita ja seuraa kehon reaktioita, ei pitäisi tapahtua mitään ikävää jatkossakaan. Jos jokin sattuisi tai alueelle syntyisi mustelmia tai muita jälkiä, on hyvä keksiä toisenlaisia koskettelutapoja ja antaa alueen levähtää ja parantua rauhassa.
Voitte halutessanne jatkaa teille mieluisia hyväilyjäkeinoja. Mikäli rintojen terveyteen liittyvät asiat mietityttävät edelleen, voi asiasta jutella terveydenhoitajan kanssa.
Neuvonnan tiimi