Emättimen eritteistä kiihottuminen
tykkään ihan sikana nuolla tyttöystäväni pimpsaa. hän on välillä tosi märkä, välillä se pillumehu on kirkkaampaa ja välillä melkein kermaista. sitä kun väistämättä innolla nuollessa nielee, onko se haitallista? entä kun joskus hän on vähän roiskaissut kun olen tietyllä tavalla painanut, onko se virtsaa? siltä ei ainakaan maistunut. onko haitallista jos tuollainen suihkuorgasmi kastelee naaman, voiko sitä niellä tai suorastaan juoda? olisi ajatuksena tosi kiihottava ja haluttais kokeilla

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Pimpsasta voi erittyä erilaisia nesteitä seksin aikana. Tämä on luonnollista ja pimpsan märkyys sekä eritteiden väri ja koostumus hieman vaihtelevat seksikerroittain ja yksilöittäin. Kirkkaista ja vaaleista eritteistä ei tarvitse olla huolissaan, ne ovat ihan tavallisia eritteiden värejä. Joskus pimpsasta voi tulla nestettä syöksähtäen ja tätä kutsutaan emättimen ejakulaatioksi. Ejakulaationeste on hajutonta ja väritöntä. Neste sisältää virtsa-aineita, mutta kyse ei ole virtsasta. Eritteitä voi myös niellä, jos se tuntuu itsestä hyvältä. Kaikissa seksin muodoissa kuitenkin suositellaan suuseksisuojan tai kondomin käyttämistä mahdollisten seksitautien välttämiseksi.
Kiva, jos tiedät, mllaisista asioista tykkäät seksissä. Emättimen eritteistä on sallittua kiihottua ja fantasioida. Kumppanisi kanssa voitte käydä keskustelua siitä, millaiset hyväilytavat ja muut seikat seksissä kiihottaisivat ja tuottaisivat nautintoa teille kummallekin. Yhdessä on mahdollista löytää jokin molemmille sopiva tapa toteuttaa seksuaalisuuttaan. Jos terveyteen ja kehoon liittyvät asiat kiinnostavat vielä, voit rohkeasti olla yhteydessä terveydenhoitajaan. Lisätietoa suuseksistä saat halutessasi täältä.
Neuvonnan tiimi