Tykkään tyttöystäväni kanssa olla paljon alasti kotona kun on vapauttavaa...
Tykkään tyttöystäväni kanssa olla paljon alasti kotona kun on vapauttavaa ja tässä pari päivää sitten kun istuin sohvalla ja roikotin nyyttejäni reunan yli kun mukavempi olla niin meidän kissa löi kynnet kovaa nyytteihin kiinni. Sattus pirun kovaa ja silmis säkenöi ja ääni nousi. Pitäiskö käydä nyyttejä näyttämäs lääkäris

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Hyvä juttu, että haluat huolehtia terveydestäsi. Kivespussi on tuntoherkkää aluetta ja siksi alueelle kohdistuvat vammat voivat tuntua erityisen ikäviltä. Millainen olo sinulla nyt on? Monesti kuvaamissasi tilanteissa voi selvitä säikähdyksellä. Ihoon saattaa tulla pieniä pintanaarmuja, joita voi hoitaa hyvällä hygienialla ja tarvittaessa myös intiimialueelle sopivalla voiteella.
Toivottavasti voit jo paremmin. Jos sinuun edelleen sattuu tai sinulla on syviä haavoja tai muita vammoja alueella, on hyvä käydä näyttämässä nyyttejäsi lääkärille. Tilanteeseen löytyy erilaisia hoitomuotoja, joten ei ole syytä huoleen tai nolostumiseen.
Neuvonnan tiimi