Tyttöystävän hyväileminen
Minusta olisi tosi kiihottavaa hyväillä ja imeä naisystäväni tissejä ja etenkin nännejä, mutta häntä ei ajatus kiinnosta ollenkaan. Hänestä siinä ei ole mitään mukavaa. Tämä häiritsee minua aika paljon. Esileikki jää pahasti vajaaksi, kun ei saa tissien koskettelun tuottamaa kiihotusta.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On tavallista, että suhteessa saattaa ilmetä mieltymysten eriparisuutta. Koska jokaisella on oma tapansa nauttia ja toteuttaa seksuaalisuuttaan, eivät välttämättä kaikki hyväily- tai seksitavat miellytä jokaista. Joskus myös jokin muut tekijät, kuten aiempiin kokemuksiin, kehonkuvaan tai seksuaaliseen häpeään liittyvät asiat, saattavat vaikuttaa seksuaalisuuden toteuttamistapoihin. Tilanteet ovat kuitenkin yksilöllisiä.
On kuitenkin täysin sallittua fantasioida kuvaamistasi asioista. Erilaiset mielikuvat voivat tuoda uusia vivahteita seksielämään. Mielikuvien, itsetyydytyksen ja mahdollisten seksivälineiden avulla on mahdollista nauttia seksuaalisuudestaan, jos kumppanin kanssa se ei ole mahdollista.
Hyvä juttu, että olette ainakin jollain tasolla jutelleet seksiin liittyvistä asioista. Avoin kommunikaatio kummankin toiveista ja rajoista onkin tärkeää. Olisi hyvä jutella mahdollisuuksien mukaan vielä uudestaan kummankin näkemyksistä. Voitte keskustella siitä, mistä kumpikin nauttii, mieluisista kosketustavoista sekä siitä, millä tavoin toivoo tulevansa kohdatuksi seksin aikana. Ajoittain tarpeet eivät välttämättä kohtaa, jolloin on tärkeää keskustella, miten seksuaalisuutta voi toteuttaa yhdessä molemmille nautinnollisin tavoin. Mikäli asian tiimoilta on vaikeaa saavuttaa keskusteluyhteyttä, on asiaa mahdollista käsitellä seksuaalineuvojan kanssa. Palveluihin voi hakeutua joko yksin tai yhdessä. Yhteystietomme löytyvät tämän linkin takaa.
Neuvonnan tiimi