Ujo poika
Moi mulla on 18v ujo poika, yllätin hänet seksihommista toisen pojan kanssa. Suljin oven ja sanoin vaan anteeksi. Kiva että poika on läytänyt poikakaverin. Juteltiin aiheesta ja poika tuli kaapista homo seksuaalina. Ihan kiva että pojalla on oma rakas. Olen hänen otto äitinsä ja olen hänestä todella ylpeä, kun voi luottas minuun.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Tosi hieno juttu, että teillä on hyvä sekä luottamuksellinen suhde, poika varmasti osaa arvostaa sinun tukeasi. On tärkeää, että pystyy puhumaan erilaisista asioista toiselle ja mukavaa kuulla, että myös tuo kertomasi välikohtaus saatiin selvitettyä ja ilmeisesti kummallekaan ei jäänyt paha mieli, vaikka vahingossa yllätitkin pojan seksin aikana. Sellaista sattuu ja elämäähän tämä vain on.
Millaisia tunteita sinulle itsellesi heräsi? Onko kaikki ihan hyvin perheessänne ja välikohtaus ei muuttanut kenenkään suhtautumista toiseen negatiiviseen suuntaan? Ainakin viestisi perusteella vaikuttaa siltä, että teillä on hyvät välit keskenänne, toivottavasti näin on myös jatkossakin. Mikäli jotakin lisää kysyttävää tulee, neuvomme mielellämme uudestaankin. Lisätietoa seksiin tai seksuaalisuuteen liittyvissä kysymyksissä saatte neuvontapuhelimestamme.
Neuvonnan tiimi