Uus naisystävä vaatii, että kun ruvetaan lemmiskeleen, käytetään kortsua. Juu....
Uus naisystävä vaatii, että kun ruvetaan lemmiskeleen, käytetään kortsua. Juu. Sopii. Hänen suuseksinsä ja pimppinsä tuntuvat mulle melkein yhtä hyvältä, kuin ilman. Mutta kuinka mä voin todistaa olevani hänen unelmiensa mies, jos en voi nuolla häntä?! Jos nuolen, siinähän on jo limakalvokontakti eli sitten vois sen kortsunkin unohtaa. Vai kuinka? Naiselle kovin epätyydyttävää varmasti, jos pelkällä pilillä pitäis nautintonsa löytää…?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Hienoa, että käytätte kondomia, sillä kaikissa seksin muodoissa tulisi käyttää suojausta. Mikäli haluaa harrastaa suuseksiä naisen kanssa, voi kondomin leikata liinamaiseksi suojaksi, jotta toista voi nuolla.
Oletteko pystyneet juttelemaan tuntemuksistasi naisen kanssa? ”Unelmien mies” tarkoittaa monelle naiselle usein muutakin kuin henkilöä, joka haluaa harrastaa suuseksiä antavana osapuolena. Kuuluuhan sinullakin luultavasti ”unelmien nainen” -termin alle paljon muitakin kuin seksiin liittyviä seikkoja. Koska olette jo jonkinlaisessa suhteessa, voi olla, että olet aivan tuollaisenaan hänen unelmiensa mies.
Naisia on erilaisia; toiset tykkäävät suuseksistä, toiset eivät. Jotkut taas voivat olla kiinnostuneita suuseksistä, mutta eivät koe sitä merkittävimpänä nautinnon muotona. Joillakin henkilöillä saattaa kieltäytymisen taustalla olla esimerkiksi omaan minäkuvaan liittyviä seikkoja tai ajatus siitä, että saattaisi maistua/haista pahalta. Toiset myös pitävät suuseksiä niin intiiminä asiana, etteivät halua heti uuden kumppanin nuolevan heitä. Jokaisen tilanteen taustalla on aina yksilölliset syyt.
Koska tilanne painaa sinua, kannattaa asiasta kertoa toiselle. Hän ei varmastikaan haluaisi, että koet millään tavalla riittämättömyyden tunnetta. Omista epävarmuuksistaan ja toiveistaan on sallittua jutella, jotta tilanne helpottuisi. Myös meidän neuvontapuhelimemme puoleen voi kääntyä, jos teema tuntuu hankalalta käsitellä yhdessä. Autamme teitä mielellämme lisää.
Neuvonnan tiimi