Uusien itsetyydytystapojen etsiminen
Hei! Minkälaisia erilaisia itsetyydytystapoja on olemassa kun haluaisin kokeilla jotain uutta mistä kiihotun koska se pelkkä NS. Edestakaisin vatkaaminen tuntuu välillä tylsälle joten haluaisin oppia jotain uusia tyydytystapoja en vain tiedä miten

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Itsetyydytys on hyvä tapa tutustua kehoonsa ja oppia uusia asioita kehon reaktioista. Erilaisia itsetyydytystapoja miettiessä voi pohtia, millaisia asioita haluaisi kokeilla. Mikäli tietää myös, mitä asioita ei ainakaan halua kokeilla, voi yrittää mielessään rajata näiden kahden ääripään väliltä itselleen mielihyvää tuottavia seikkoja.
Jos aihe on liian laaja pohtia, voi yrittää miettiä, pystyisikö ”tavalliseen” itsetyydytykseen tuomaan jollain pienillä konsteilla uusia vivahteita. Mielihyvää voi kokea uudella tavalla esimerkiksi vaihtamalla kättä, hieromalla itseään tyynyä tms. vasten tai kokeilemalla eri tavoin vaikuttavia liukuvoiteita. Yksi vaihtoehto on myös kokeilla seksilelujen käyttöä tai vaikkapa testata, pystyykö saamaan ajatuksen voimalla nautintoa niin, ettei koske ollenkaan itseensä.
Vain mielikuvitus on rajana uusia masturbointikeinoja mietittäessä. Jos sinua kiinnostaa, on esimerkiksi tähän artikkeliin sekä RFSU:n sivuille koottu erilaisia itsetyydytystapoja. Itse voi keksiä lisääkin. Aina uusia tapoja ei löydy pakottamalla, mutta omaa kehoaan kuunnellen saattaa ajan myötä löytää jonkin erilaisen ja kivan tavan harrastaa itsetyydytystä.
Neuvonnan tiimi