Vaatteiden läpi?
Tyttöystävä on hiukan härskimpi laatuaan, joten olisi kiva saada vihjettä, miten ehkä vaatteiden (esim: housujen) läpi saisi mahdollisimman mukavan kosketuksen häneen?
Aina pidän kortonkia farkkujen ”kellotaskussa” ihan vaan jos onni osuisi kohdalle, mahtaako olla ihan hyvä järjestely?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Hienoa, että mietit, kuinka saisit tyttöystävääsi hyväillessä mahdollisimman mukavan kosketuksen.
Se, mitä ihminen haluaa suhteelta ja koskettelulta, vaihtelee paljon. Kukaan muu ei siis pysty sanomaan varmaksi toisen puolesta, mikä hänestä tuntuu hyvältä. Toiselta voi hyvin kysyä: “tuntuuko tämä hyvältä?” tai pyytää häntä kertomaan, mistä tykkää. Toisen eleitä seuraamalla voi myös huomata, tuntuuko hyvältä vai ei. Usein yhdessä kokeilemalla löytyy kosketuksen tavat, joista te molemmat pidätte.
Kaikenlainen kehon koskettelu tuntuu hyvin myös vaatteiden läpi. Usein jo toisen lähellä oleminen voi tuntua hyvältä ja kiihottavalta. Usein ihmisistä tuntuu hyvältä toisen kehon lämpö, käsien kosketukset ja suudelmat eri puolilla kehoa. Useimmat pitävät siitä, kun keholla edetään vähemmän herkistä alueista herkemmille alueille. Eli esimerkiksi ensin suudellaan, painaudutaan vastakkain, kosketellaan kehoa ja jos molemmat niin haluavat, sukuelinten aluetta voi kosketella myös. Jos tyttöystäväsi pitää tästä eikä esimerkiksi vetäydy pois tai sulje sääriään, voit kokeilla erilaista kosketusta housujen päältä. Esimerkiksi häpykummun ja jalkovälin hierominen kädellä, välillä ehkä kokeillen painaa kättä enemmän tai kokeilla liikuttaa sitä nopeammin hieroen, voi tuntua hyvältä. Seuraile, onko tyttöystäväsi innostunut vai haluaako hän ehkä muunlaista kosketusta.
Kun koskettelu etenee teidän molempien toiveita ja hyvää oloa kunnioittaen, kaikenlainen kosketus vaatteet päällä tai ilman voi olla todella mukavaa. Jos ei tunnu enää hyvältä, kannattaa lopettaa tai kokeilla muuta. Jos päädytte heittämään vaatteita vähemmäksi, silloinkin kannattaa tutustua rauhassa toisen kehoon koskettelemalla, katsomalla ja tutkimalla, mistä molemmat tykkäätte. Jos molemmat haluatte jossain vaiheessa kokeilla yhdyntää, niin rauhassa ja ilman turhia paineita on kaikista hauskinta. Kondomia on tärkeää käyttää heti ensimmäisistä kerroista lähtien. Jos haluat lukea lisää ekasta kerrasta, siitä löytyy juttu täältä.
Erinomaista, että kortonki kulkee sinulla mukana. Niitä kannattaa pitää jatkossakin. Kortongit säilyvät parhaiten paikassa, missä ei ole teräviä esineitä tai liian kuuma. Kellotasku voi olla hieman turhan lämmin paikka, koska kondomit haurastuvat kuumuudessa, jolloin ne eivät ole välttämättä luotettavia. Reppu tai laukku toimisi parhaiten. Kondomin käyttöä kannattaa kokeilla etukäteen esimerkiksi itsetyydytys tilanteessa.
Nautinnollista aikaa teille yhdessä! Jos jokin jää mietityttämään, meiltä voi aina kysyä uudelleen.
Saara Sahlstén & Patricia Thesleff