Vahingossa hameen alle näkeminen
mitä pitäis tehdä kun oon välillä yhen tytön luona ja sillö on hame josta alta aina näkee helposti sen pikkuhousut kun se istuu ja en ees yritä kurkkia sinne. on se kivaa nähdä ne ja välillä pippeli seisoo kotona kun mietin sitä mutta en haluu että se ajattelee että tuijotan niitä. en ees tiedä tietääkö se kuinka helposti ne näkyy niin pitäiskö mun sanoa sille? onko paha asia jos katon tolleen vahingossa sen pikkuhousuja?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Pikkuhousujen näkemisestä voi kiihottua eikä asiaa tarvitse hävetä. On hyvin yleistä, että kuvaamasi asiat voivat saada mielenkiinnon kääntymään näkemiinsä asioihin. Pippeli voi seistä kotona pikkuhousuja miettiessä. Tilanteessa ei ole mitään noloa tai outoa ja omista mielikuvista on sallittua nauttia omassa rauhassaan.
Ei haittaa, jos vahingossa katsoo pikkuhousuja. Hyvä juttu, että annat toiselle yksityisyyttä etkä tuijota tyttöä. On omasta itsestä kiinni, sanooko pikkuhousujen näkymisestä kyseiselle tytölle. Joku voi nolostua kuulleessaan tilanteestaan, toinen taas voi olla tyytyväinen, että joku uskalsi mainita asiasta ennen kuin hän on julkisella paikalla kyseisessä vaatetuksessa. Voit vaikka varovaisesti tiedustella, miten tyttö yleisesti suhtautuisi tilanteisiin, joissa joku tulee sanomaan jostakin hänen pienestä huolimattomuudestaan. Vastauksen perusteella voit päätellä, miten hän suhtautuisi tähän asiaan. Jos sinusta tuntuu siltä, voit myös kertoa toiselle asiasta suoraan. Osaat varmasti toimia oikein tilanteen toistuessa. Mikäli asia mietityttää joltain osin vielä, kannattaa ajatuksistaan jutella jonkun turvallisen aikuisen kanssa.
Neuvonnan tiimi